Lotta35 Skrevet 4. september 2009 #21 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, vi har alltids lov til å drømme. Det er vel derfor denne internetflørtinga er så populær. Selv skulle jeg gjerne ha møtt ei ukjent ei på nett. Virker utrolig spennende. Selv om jeg er kjekk nok til å treffe ei på bussen hjem:-) Helt enig. Og så er det noe med å møte mennesker på forskjellige måter, ikke bare fyll og rør på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 4. september 2009 #22 Del Skrevet 4. september 2009 Tenk om flere av de mannfolka er her allerede ???? For min egen del har jeg ingen profil noe sted..... og jeg tror samtidig at KG ikke er noen spesiell "sjekkearena". Allikevel skal det sies at vi menn får bra innblikk i mange kvinners syn og ytringer her (og vice versa) og derigjennom "finner" noen som man eventuelt kunne tenke seg å møte IRL...... tror heller ikke det har vært så mange møter mellom debattantene her for å danne par.....(men heller bedre med et sosialt treff for å debattere eller dele meninger og ytringer (over en øl eller 10........men det har man kanskje knapt tid til ??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #23 Del Skrevet 4. september 2009 Tenk om flere av de mannfolka er her allerede ???? For min egen del har jeg ingen profil noe sted..... og jeg tror samtidig at KG ikke er noen spesiell "sjekkearena". Allikevel skal det sies at vi menn får bra innblikk i mange kvinners syn og ytringer her (og vice versa) og derigjennom "finner" noen som man eventuelt kunne tenke seg å møte IRL...... tror heller ikke det har vært så mange møter mellom debattantene her for å danne par.....(men heller bedre med et sosialt treff for å debattere eller dele meninger og ytringer (over en øl eller 10........men det har man kanskje knapt tid til ??) Folk her bor over hele landet vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #24 Del Skrevet 4. september 2009 Kjenner mange bra karer, men det var den kjemien da..... Ja, det er jo ikke mange av oss kjemikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #25 Del Skrevet 4. september 2009 Helt enig. Og så er det noe med å møte mennesker på forskjellige måter, ikke bare fyll og rør på byen. Har du ennå ikke sendt Steinar en PM??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 5. september 2009 #26 Del Skrevet 5. september 2009 Ingen som leste tråden om forholdet mellom å tilbringe tid på KG og få mindre og mindre lyst på å finne en vei ut av singellivet? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. september 2009 #27 Del Skrevet 5. september 2009 Ingen som leste tråden om forholdet mellom å tilbringe tid på KG og få mindre og mindre lyst på å finne en vei ut av singellivet? :gjeiper: Jo, og som sagt får jeg mindre lyst på kjæreste jo flere menn jeg "blir kjent med" her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. september 2009 #28 Del Skrevet 5. september 2009 Jo, og som sagt får jeg mindre lyst på kjæreste jo flere menn jeg "blir kjent med" her inne. Så søtt. Du er en tøffing...du får nok lyst på en kjæreste med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. september 2009 #29 Del Skrevet 5. september 2009 Så søtt. Du er en tøffing...du får nok lyst på en kjæreste med tiden. Jeg har alltid hatt lyst på kjæreste og har det ennå, men jeg blir mer og mer kurert på grunn av KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 5. september 2009 #30 Del Skrevet 5. september 2009 Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer! Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook? Mest mulig tilgjengelighet!! Personlig er jeg her for å få innsikt i hvordan dere kvinner tenker. Utrolig mye skremmende å finne her inne på KG, men ikke noe jeg ikke var klar over. Heldigvis er det ikke alle her inne som bekrefter den såkalte stereotypiske kvinnen som på sin egne usikre og ulogiske måte greier å overanalysere ethvert "tegn" som at en mann ikke er interessert, eller skryter av å ha ligget med gifte menn... Å lese ALTFOR MYE mellom linjene derimot ser ut til å være ganske utbredt her inne. Må likevel si at det er fantastisk betryggende å se hvor mange flotte og fornuftige kvinner med gode verdier og intelligens på høyt nivå som finnes her inne... Har ennå ikke sett på kvinneguiden som en sjekke-arena, tiltross for at jeg tilbringer mesteparten av tiden min her inne på singel-forumet. Får inntrykk av kvinneguiden på mange måter er et slags hjemmested for kvinner, hvor de ønsker å føle seg trygge og slippe presset fra pågående menn. Mener du noe annet, prove me wrong Kunne blitt interessant med et eget kontaktannonse forum. På tide med ei datingside med overtall av kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 5. september 2009 #31 Del Skrevet 5. september 2009 På tide med ei datingside med overtall av kvinner! Haha, det hadde ikke vart lenge tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. september 2009 #32 Del Skrevet 5. september 2009 Haha, det hadde ikke vart lenge tror jeg. Det hadde ikke vært noe poeng heller. Vi jenter fungerer jo ikke sånn at vi tar den beste blant et gitt utvalg. Finner vi ikke noen vi liker blant utvalget blir vi heller alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. september 2009 #33 Del Skrevet 5. september 2009 Det hadde ikke vært noe poeng heller. Vi jenter fungerer jo ikke sånn at vi tar den beste blant et gitt utvalg. Finner vi ikke noen vi liker blant utvalget blir vi heller alene. Det stemmer. Give it in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. september 2009 #34 Del Skrevet 6. september 2009 KG-dame kan nok bli en utfordring. Kan vanskelig se tilfredsstillelsen i å utelukkende ha makeup-sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 6. september 2009 #35 Del Skrevet 6. september 2009 Zing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. september 2009 #36 Del Skrevet 6. september 2009 Folk her bor over hele landet vet du. Men vi som bor utover landet er forholdsvis ofte ute og reiser, og det er i mange tilfeller kortere til Oslo for oss enn for dere som bor like utenfor ;-) Jeg har alltid hatt lyst på kjæreste og har det ennå, men jeg blir mer og mer kurert på grunn av KG. Haha, får meg til å tenke på Friends, var det ikke der Phoebe fikk en cd med mannelyder da bryllupet glapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #37 Del Skrevet 6. september 2009 Men vi som bor utover landet er forholdsvis ofte ute og reiser, og det er i mange tilfeller kortere til Oslo for oss enn for dere som bor like utenfor ;-) Muligens. Men det løser ikke det geografiske problemet dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. september 2009 #38 Del Skrevet 6. september 2009 Det hadde ikke vært noe poeng heller. Vi jenter fungerer jo ikke sånn at vi tar den beste blant et gitt utvalg. Finner vi ikke noen vi liker blant utvalget blir vi heller alene. Det har du faktisk helt rett i. Utfordringen ligger i at norske kvinner flest har helt urimelige og urealistiske krav til sin partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #39 Del Skrevet 6. september 2009 Det har du faktisk helt rett i. Utfordringen ligger i at norske kvinner flest har helt urimelige og urealistiske krav til sin partner. Som er? Kjemi, tenning og forelskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 7. september 2009 #40 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, det er jo ikke mange av oss kjemikere Du er jo vittig av og til da. Det har du faktisk helt rett i. Utfordringen ligger i at norske kvinner flest har helt urimelige og urealistiske krav til sin partner. Tror at utenlandske kvinner har de samme kravene som oss, men vi er såpass heldig stilt at vi kan velge kjærligheten helt uten andre hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå