Gjest Gjest_Johanna_* Skrevet 2. september 2009 #1 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer! Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook? Mest mulig tilgjengelighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 #2 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer! Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook? Mest mulig tilgjengelighet!! Veldig vanskelig å sjekke opp noen her faktisk. Noen av problemene er store aldersforskjeller og store forskjeller i geografiske bo/leveområder her. Samt at man ikke ser noen selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. september 2009 #3 Del Skrevet 2. september 2009 Fordi en finner stort sett husmødre i solide forhold her inne? eller rejects... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 2. september 2009 #4 Del Skrevet 2. september 2009 Fordi en finner stort sett husmødre i solide forhold her inne? eller rejects... Finner ikke mye grunnlag til å diskutere der, i alle fall ikke hva gjelder store deler av jentene. På den andre siden, kanskje man kunne spre hintet om at dette er et bra sted å sjekke opp jenter og at det vil strømme på med gutter. På den andre siden er det ikke slik da at gutta her burde blitt "overfalt" av jenter, siden her jo er 100 jenter pr gutt og noen da burde være interessert og derfor prøve seg på en og annen gutt? For min egen del kan det telles på en hånd hvor mange PMer jeg har sendt og mottatt, noe som vitner om rimelig passive jenter også - i mitt tilfelle rett nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. september 2009 #5 Del Skrevet 3. september 2009 KK er ikke noe sjekkested og skal heller ikke være det. Hvis det skulle foregått sjekking her inne burde det vært på egne forum. Jeg synes ikke singelforumet skal bli brukt som et sjekkeforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. september 2009 #6 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Veldig vanskelig å sjekke opp noen her faktisk. Noen av problemene er store aldersforskjeller og store forskjeller i geografiske bo/leveområder her. Samt at man ikke ser noen selvfølgelig. Hva snakker du om? Alle som har lagt ut bilde, ser jo ut som supermodeller og filmdivaer her, jo! - Hvis de bare ikke var slike mannevonde millitanter... PS! Kan noen vennligst skyte meg? - Jeg er enig med Stjernedryss! :gjeiper: Endret 3. september 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 3. september 2009 #7 Del Skrevet 3. september 2009 Kan noen vennligst skyte meg? - Jeg er enig med Stjernedryss! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. september 2009 #8 Del Skrevet 3. september 2009 Hva snakker du om? Alle som har lagt ut bilde, ser jo ut som supermodeller og filmdivaer her, jo! - Hvis de bare ikke var slike mannevonde millitanter... PS! Kan noen vennligst skyte meg? - Jeg er enig med Stjernedryss! :gjeiper: Har bare sett bilde av én bruker her inne, og hun holder meget høyt nivå! Men er veldig veldig ung... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. september 2009 #9 Del Skrevet 3. september 2009 Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer! Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook? Mest mulig tilgjengelighet!! Ingen damer som vil ha menn her jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #10 Del Skrevet 4. september 2009 Ingen damer som vil ha menn her jo! BINGO! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 4. september 2009 #11 Del Skrevet 4. september 2009 Ingen damer som vil ha menn her jo! Skjønner ikke hva du mener :rødme: Jeg vil ha en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #12 Del Skrevet 4. september 2009 Skjønner ikke hva du mener :rødme: Jeg vil ha en mann Du finner bare aldri en som er bra nok? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 4. september 2009 #13 Del Skrevet 4. september 2009 Finner ikke mye grunnlag til å diskutere der, i alle fall ikke hva gjelder store deler av jentene. På den andre siden, kanskje man kunne spre hintet om at dette er et bra sted å sjekke opp jenter og at det vil strømme på med gutter. På den andre siden er det ikke slik da at gutta her burde blitt "overfalt" av jenter, siden her jo er 100 jenter pr gutt og noen da burde være interessert og derfor prøve seg på en og annen gutt? For min egen del kan det telles på en hånd hvor mange PMer jeg har sendt og mottatt, noe som vitner om rimelig passive jenter også - i mitt tilfelle rett nok. Passive jenter? Nei nå tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 4. september 2009 #14 Del Skrevet 4. september 2009 Du finner bare aldri en som er bra nok? hehe Sleivspark der Nei, det handler vel om at jeg ikke stresser med det. Det er sikkert mange som er bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. september 2009 #15 Del Skrevet 4. september 2009 Fordi på Internett lurer det bare gærninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #16 Del Skrevet 4. september 2009 Fordi menn her inne skriver anonymt og kommer derfor med meninger de kanskje holder kjeft om ellers. Med god grunn, for mange av meningene til KGs menn hører bedre hjemme i 1950. Ikke sexy for en 26-åring i 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #17 Del Skrevet 4. september 2009 Fordi en finner stort sett husmødre i solide forhold her inne? eller rejects... Øy! Din KØDD! :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #18 Del Skrevet 4. september 2009 Sleivspark der Nei, det handler vel om at jeg ikke stresser med det. Det er sikkert mange som er bra nok. Kjenner du noen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motown Skrevet 4. september 2009 #19 Del Skrevet 4. september 2009 Sleivspark der Nei, det handler vel om at jeg ikke stresser med det. Det er sikkert mange som er bra nok. Ja, vi har alltids lov til å drømme. Det er vel derfor denne internetflørtinga er så populær. Selv skulle jeg gjerne ha møtt ei ukjent ei på nett. Virker utrolig spennende. Selv om jeg er kjekk nok til å treffe ei på bussen hjem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 4. september 2009 #20 Del Skrevet 4. september 2009 Kjenner du noen? hehe Kjenner mange bra karer, men det var den kjemien da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå