Gå til innhold

Hvorfor strømmer ikke menn hit?

Gjest Gjest_Johanna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Johanna_*

Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer!

Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook?

Mest mulig tilgjengelighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook?

Veldig vanskelig å sjekke opp noen her faktisk. Noen av problemene er store aldersforskjeller og store forskjeller i geografiske bo/leveområder her. Samt at man ikke ser noen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en finner stort sett husmødre i solide forhold her inne? eller rejects...

Finner ikke mye grunnlag til å diskutere der, i alle fall ikke hva gjelder store deler av jentene.

På den andre siden, kanskje man kunne spre hintet om at dette er et bra sted å sjekke opp jenter og at det vil strømme på med gutter. På den andre siden er det ikke slik da at gutta her burde blitt "overfalt" av jenter, siden her jo er 100 jenter pr gutt og noen da burde være interessert og derfor prøve seg på en og annen gutt?

For min egen del kan det telles på en hånd hvor mange PMer jeg har sendt og mottatt, noe som vitner om rimelig passive jenter også - i mitt tilfelle rett nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

KK er ikke noe sjekkested og skal heller ikke være det. Hvis det skulle foregått sjekking her inne burde det vært på egne forum. Jeg synes ikke singelforumet skal bli brukt som et sjekkeforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å sjekke opp noen her faktisk. Noen av problemene er store aldersforskjeller og store forskjeller i geografiske bo/leveområder her. Samt at man ikke ser noen selvfølgelig.

Hva snakker du om? Alle som har lagt ut bilde, ser jo ut som supermodeller og filmdivaer her, jo! - Hvis de bare ikke var slike mannevonde millitanter... :sjenert:

:ironi:

PS!

Kan noen vennligst skyte meg? - Jeg er enig med Stjernedryss! :gjeiper:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Hva snakker du om? Alle som har lagt ut bilde, ser jo ut som supermodeller og filmdivaer her, jo! - Hvis de bare ikke var slike mannevonde millitanter... :sjenert:

:ironi:

PS!

Kan noen vennligst skyte meg? - Jeg er enig med Stjernedryss! :gjeiper:

Har bare sett bilde av én bruker her inne, og hun holder meget høyt nivå!

Men er veldig veldig ung...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen damer som vil ha menn her jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fix_*
Finner ikke mye grunnlag til å diskutere der, i alle fall ikke hva gjelder store deler av jentene.

På den andre siden, kanskje man kunne spre hintet om at dette er et bra sted å sjekke opp jenter og at det vil strømme på med gutter. På den andre siden er det ikke slik da at gutta her burde blitt "overfalt" av jenter, siden her jo er 100 jenter pr gutt og noen da burde være interessert og derfor prøve seg på en og annen gutt?

For min egen del kan det telles på en hånd hvor mange PMer jeg har sendt og mottatt, noe som vitner om rimelig passive jenter også - i mitt tilfelle rett nok.

Passive jenter?

Nei nå tuller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner bare aldri en som er bra nok? ;) hehe

Sleivspark der :nei: Nei, det handler vel om at jeg ikke stresser med det. Det er sikkert mange som er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn her inne skriver anonymt og kommer derfor med meninger de kanskje holder kjeft om ellers. Med god grunn, for mange av meningene til KGs menn hører bedre hjemme i 1950. Ikke sexy for en 26-åring i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sleivspark der :nei: Nei, det handler vel om at jeg ikke stresser med det. Det er sikkert mange som er bra nok.

Kjenner du noen? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har alltids lov til å drømme. Det er vel derfor denne internetflørtinga er så populær. Selv skulle jeg gjerne ha møtt ei ukjent ei på nett. Virker utrolig spennende. Selv om jeg er kjekk nok til å treffe ei på bussen hjem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...