Gjest puselus. Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Bortsett fra å henge ut bilder, er det noen nettside man kan lete etter katt som er funnet e.l? Er så bekymret, pus har aldri vært så lenge borte før. (max 1 døgn!)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 nettkatten.no er full av puser Håper du finner pusen din; min kom nettopp hjem etter å ha vært borte en uke - jeg er så glad for å ha funnet pus igjen!
Gjest puselus. Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 nettkatten.no er full av puser Håper du finner pusen din; min kom nettopp hjem etter å ha vært borte en uke - jeg er så glad for å ha funnet pus igjen! Takk for svar! Jeg håper også hun kommer hjem. Hun er nemlig veldig hjemmekjær og jeg begynner å bli så bekymret!
Gjest Gjest_jaja_* Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Har dyrebeskyttelsen e.l noen avdeling i nærheten? Isåfall; ring dem og hør om de har funnet en pus eller fått inn en som ligner din:) Kanskje ikke så veldig sannsynlig siden den ikke har vært borte kjempelenge (da de som oftest reagerer på katter som virker utsultet, forlatt osv), men det er nok verdt et forsøk!
Gjest Fugl Fønix Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Katter tar seg av og til en streifetur. Min steriliserte hokatt, som ikke egentlig skal ha disse behovene, forsvant en helt uke i januar i år. Hun hadde heller aldri vært borte lenge før. Halv fire en morning hører jeg pluttselig mjauing utenfor, for da hadde hun kommet hjem igjen, og ville inn. Som om ingenting hadde skjedd. Så ikke gi opp håpet enda. Jeg har hørt om katter som har gått seg en 14-dagers tur og dukket opp ut av det blå.
Gjest lupa Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Som de andre sier,det er ikke uvanlig at katter er borte i lengre perioder. En gang da den ene pusen vår forsvant så hang jeg opp lapper rundt omkring her + på butikker osv.Ble da oppringt av to jenter som hadde sett en pus som lignet oppe i et tre,og det var henne Hun hadde da vært borte i nesten en uke,og gjett om vi var glade da! Det er i hvert fall verdt et forsøk. Håper pusen din komme tilbake igjen snart da.
Gjest lupa Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 (endret) Som de andre sier,det er ikke uvanlig at katter er borte i lengre perioder. En gang da den ene pusen vår forsvant så hang jeg opp lapper rundt omkring i nabolaget + på butikker osv.Ble da oppringt av to jenter som hadde sett en pus som lignet oppe i et tre,og det var henne Happy.gif Hun hadde da vært borte i nesten en uke,og gjett om vi var glade da! Det er i hvert fall verdt et forsøk. Håper pusen din komme tilbake igjen snart da. Endret 3. september 2009 av lupa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå