Kitsune Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Finnes det en god, norsk side som enkelt forteller meg hordan jeg kan lage en egen hjemmeside?
Gjest Gul3 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Bruk google/kvasir og søk etter "hjemmeside guide" eller noe sånt.
Cyou Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Prøv denne siden, den koster litt, men enkel. www.123hjemmeside.no Lykke til
Zealuu Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Hvorfor er engelsk uaktuelt? Langt mer å velge mellom der, f.eks. http://w3schools.com/
Gjest Webutvikler Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Hei, jeg svarte akkurat noen andre på akkurat dette spørsmålet, her er en quote: Her er et veldig bra nettsted for nybegynnere som vil lage webside. Jeg anbefaler deg å ta det korte og enkle kurset i HTML (basic koding) først, for så å se på de forskjellige publiseringssystemene etterpå. Da skulle du være godt i stand til å lage din egen hjemmeside.
Gjest padawan Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 jeg vil vise til dette innlegget jeg skrev om det samme i en annen tråd.
mettemarit_ikke Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Du skal ha en gratis hjemmeside ikke sant? Da anbeflaer jeg å bruke Wordpress. Enkelt og greit med tusenvis av gratis maler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå