Basementart Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg er så heldig at jeg skal til London både en og to ganger før jeg gifter meg. Så da vil jeg gjerne se på brudekjoler der, da jeg vet de har bedre utvalg. Har kjøpt et engelsk bryllupsblad og kikket litt på hva det reklameres for der.. er jo så utrolig mye! Noen som har vært der å kikket på/kjøpt brudekjole? Hvilke salonger vil dere anbefale? Hadde de alle størrelser på salongene, også store størrelser? Det blir og evt kjøpe den og få noen her til å evt sy den om hvis det trengs.
Prestekrage Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg er så heldig at jeg skal til London både en og to ganger før jeg gifter meg. Så da vil jeg gjerne se på brudekjoler der, da jeg vet de har bedre utvalg. Har kjøpt et engelsk bryllupsblad og kikket litt på hva det reklameres for der.. er jo så utrolig mye! Noen som har vært der å kikket på/kjøpt brudekjole? Hvilke salonger vil dere anbefale? Hadde de alle størrelser på salongene, også store størrelser? Det blir og evt kjøpe den og få noen her til å evt sy den om hvis det trengs. Aldri vært i London, men googlet weddingstores, og disse butikkene kom opp: A. CLARISCIA GILL BRIDAL - www.clarisciagill.com - B. Iselin Designs - www.iselindesigns.com - C. Bridal Rogue Gallery - www.bridalroguegallery.co.uk - D. Browns Bride - maps.google.no - E. Ellie & Charlotte - www.ellieandcharlotte.com - F. By Storm - www.bystorm.co.uk - G. Collezione Sposa - www.tipped.co.uk - H. Ana Cristache London - www.anacristache.co.uk I. Caroline Castigliano - www.carolinecastigliano.co.uk - J. Designer Bridal Room
Basementart Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Aldri vært i London, men googlet weddingstores, og disse butikkene kom opp: A. CLARISCIA GILL BRIDAL - www.clarisciagill.com - B. Iselin Designs - www.iselindesigns.com - C. Bridal Rogue Gallery - www.bridalroguegallery.co.uk - D. Browns Bride - maps.google.no - E. Ellie & Charlotte - www.ellieandcharlotte.com - F. By Storm - www.bystorm.co.uk - G. Collezione Sposa - www.tipped.co.uk - H. Ana Cristache London - www.anacristache.co.uk I. Caroline Castigliano - www.carolinecastigliano.co.uk - J. Designer Bridal Room Er klar over disse, og lurer ikke på hva som finnes der, mer hvilke erfaringer folk har Rekker nok ikke å gå på alle nemlig, så lurte på om noen hadde anbefalinger.
Concertina Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Hva med å melde deg inn i et britisk bryllupsforum og høre der? Feks. youandyourwedding.co.uk
lilleGrethe Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Har ikke vært i London og prøvd.. Men det er jo der flagship butikkene er, så du finner sannsynligvis det beste utvalget der. Tviler på at de har alle størrelsene, men såvidt jeg vet finnes det egne butikker med store størrelser, så kanskje det kan være en idé å søke på det? Ellers er jo kursen spesielt bra for øyeblikket (dårlig for meg som får lønna i pund, men bra for nordmenn som handler i England).
Basementart Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2009 Hva med å melde deg inn i et britisk bryllupsforum og høre der? Feks. youandyourwedding.co.uk Lurt! Det skal jeg gjøre Har ikke vært i London og prøvd.. Men det er jo der flagship butikkene er, så du finner sannsynligvis det beste utvalget der. Tviler på at de har alle størrelsene, men såvidt jeg vet finnes det egne butikker med store størrelser, så kanskje det kan være en idé å søke på det? Ellers er jo kursen spesielt bra for øyeblikket (dårlig for meg som får lønna i pund, men bra for nordmenn som handler i England). Da håper jeg kursen holder seg, heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå