Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hva gjør man når man møter den tilsynelatende perfekte mann, men som har ufyselige venner? Kan jo ikke nekte ham å møte dem, men her snakker vi om kvinnelige venner som det er umulig å skjønne hva han ser i. Vil jo ikke være en sånn person som nekter ham å treffe vennene sine. Kan det fungere å la ham omgås dem som normalt, uten at man trenger treffe dem selv?
TipsyTopsy Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Kan det fungere å la ham omgås dem som normalt, uten at man trenger treffe dem selv? Kanskje, spørs vel hvordan ufyselige de er...
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Kanskje, spørs vel hvordan ufyselige de er... Av typen sladrete, baksnakkende, nedlatende, sarkastiske... frekke, rett og slett. Det er først og fremst to stykker som holder på sånn.
TipsyTopsy Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Direkte mot deg? Vel, da hadde jeg hatt litt problemer, men hvorfor tillater han at de oppfører seg sånn (hvis det er tilfellet, da)?
Ethereal Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Selvfølgelig er du ikke nødt til å være sammen med dem hvis du syns det er ubeagelig Han har sikkert andre venner som du godt kan være med noen ganger. Jeg syns det bare er å fortelle det til kjæresten neste gang han spør deg om du vil være med dem. Bare si at du ikke trives godt med dem, og helst vil slippe, men at han gjerne må kose seg med dem.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Hva gjør man når man møter den tilsynelatende perfekte mann, men som har ufyselige venner? Kan jo ikke nekte ham å møte dem, men her snakker vi om kvinnelige venner som det er umulig å skjønne hva han ser i. Vil jo ikke være en sånn person som nekter ham å treffe vennene sine. Kan det fungere å la ham omgås dem som normalt, uten at man trenger treffe dem selv? Treff dem selv, og stå for det du mener er ekte. Om de prøver å baksnakke sammen med deg, så sier du at du liker ikke å snakke om folk på den måten. Man kan jo også gjøre kjæresten en tjeneste ved å avsløre hva slags mennesker som han henger med.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Aksepter hans venner eller finn en annen mann.
Cullen Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Gubben har utrolig mange venner som jeg ikke tåler trynet på. For å si det rett ut. Det er nok mest fordi jeg er litt eldre enn han så når hans venner er yngre enn han igjen blir det en stor forskjell. Jeg er ikke helt på stadiet hvor det er kult å hyle på bussen, posere for tusen nesten identiske fyllebilder hver helg og hvor alt som er kult er fyll og de som ikke drikker seg drita minst to dager i uka er skikkelig kjipe. Alikevel er de hans venner, og selv om han klager over dem så det tyter ut av øra på meg innimellom så er de fortsatt vennene hans. Innimellom trenger han å være skikkelig barnslig og er da disse vennene kommer inn i bildet. Jeg kommer aldri til å nekte han venner eller nekte og møte disse vennene. Men han er fullt klar over at jeg ikke liker dem, men er med og møter disse for han sin skyld og jeg gjør så godt jeg kan. Han aksepterer at jeg ikke liker dem og derfor ikke er med på fjasinga, men er takknemelig for at jeg smiler, er blid og faktisk er med en gang innimellom. Jeg har også venner han ikke liker, og han aksepterer det på samme måte som meg og er blid og hyggelig når vi er sammen med dem. Beste rådet jeg har å gi deg er å akseptere dem som de er, du trenger ikke like dem. Og i det lange løp gir det deg flere problemer om du nekter han å møte dem, eller selv nekter å delta når de er med ut. Nå vet jeg ikke hvordan forhold dere to har, men om dere er åpne og kan snakke om det meste så går det ann og fortelle han hvordan du føler det og si at du er med nå og da, men om du er stille og holder deg for deg selv er det ikke fordi du er sur, men fordi du ikke passer inn.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 At han har sånne venner og setter pris på disse egenskapene sier vel mye om han. Kanskje er han ikke så perfekt likevel.
kristian82 Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Hva gjør man når man møter den tilsynelatende perfekte mann, men som har ufyselige venner? Kan jo ikke nekte ham å møte dem, men her snakker vi om kvinnelige venner som det er umulig å skjønne hva han ser i. Vil jo ikke være en sånn person som nekter ham å treffe vennene sine. Kan det fungere å la ham omgås dem som normalt, uten at man trenger treffe dem selv? Sakte men sikkert får du han til å kutte de ut.
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Når jeg har kommet over den innledende fasen hvor jeg blir introdusert for alle og er en høflig og pliktoppfyllende kjæreste så pleier jeg å gjøre det litt klart hvem jeg vil henge med og hvem jeg ikke digger. Det er bare å si det rett ut, rett og slett. Trenger ikke snakke dritt om vennene hans, men si at du ikke elsker å være med dem. Så kan han gjøre det på egen hånd, viktig å ha litt egne venner og egne liv. Alt må ikke gjøres sammen selv om man er et par. Men du må nok bite tennene sammen ved et par anledninger, fester og slikt f eks, og holde ut med dem! Du kan jo ikke be han om å kvitte seg med dem, hvis han ikke ser dem slik du ser dem og liker deres selskap så får det være opp til han. Forøvrig så sier jo hvilke venner man har litt om hvem man er, hehe. Jeg har alltid kommet veldig godt overens med kjæresters venner, de er jo hans type og han er min type, ergo er de bra folk. Men det er jo alltid 1 eller 3 man ikke synes det er toppen av lykke å være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå