Tes Skrevet 9. august 2003 #1 Skrevet 9. august 2003 Jeg skal inn til Oslo en gang i høst og har lyst til å gjøre det jeg har drømt om lenge...oppsøke en som driver med kanalisering/clairvoyance. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få kontaktet disse. står jo ikke i tlf.katalogen. Noen som aner? Vil jo ha en seriøs som kan sine ting, det finnes sikkert mye svada. Tes.
Lilly Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Jeg har ikke prøvd noen i Oslo selv og kan dermed ikke komme med konkrete anbefalinger. Men hvis du kjøper bladet "Alternativt nettverk" så står det en del oppført der. Tror bladet selges i de fleste større kiosker. Bladet har også en nettside: http://www.altnett.no/ Lykke til!
Gjest care Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 Jeg kjenner en som kanaliserer og kan godt gi deg tlf.nr. hennes. For øyeblikket har jeg det ikke, men når jeg får tak i det, kan jeg sende deg en pm.
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Ok tes, da har du fått en pm fra meg (i tilfelle du ikke merker det) :blunke:
Felicia Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Hvis de virkelig er synske så tar de kontakt med deg
Skusla Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 Jeg kjenner en som kanaliserer og kan godt gi deg tlf.nr. hennes. For øyeblikket har jeg det ikke, men når jeg får tak i det, kan jeg sende deg en pm. Care, tror du at du kan sende det på PM til meg også???? :oops: Hadde satt pris på det altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå