Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Har forstått at vi hundeeiere har litt forskjellig forhold til dette med tannpuss på våre firbente venner.
Troyamin Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg pusser ikke tennene på mine, da foret jeg bruker holder tannstein borte. Kjøper i tillegg tørrfisk for å rense litt, men det er sjeldent.
Tabris Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg pusser ikke heller, men kjøper også en god del tyggebein av forskjellige typer til henne ofte. Har fått kommentar fra dyrlegen om at hun har veldig fine tenner til å være så gammel.
Gjest Wacmoc Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Bikkja har dårlige tenner og får tannstein lett, så pusser vel alt fra 2 ganger i uka til hver 2. uke. Pusser når jeg kommer på det. Må også skrape vekk litt ting på tenna før det setter seg fast og blir til tannstein ( husker ikke hva det heter ) med sånn tannskrape.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Bikkja har dårlige tenner og får tannstein lett, så pusser vel alt fra 2 ganger i uka til hver 2. uke. Pusser når jeg kommer på det. Må også skrape vekk litt ting på tenna før det setter seg fast og blir til tannstein ( husker ikke hva det heter ) med sånn tannskrape. Kan jeg spørre deg hvor du kjøpte den tannskrapen og hva den heter? Jeg spurte etter det på veterinærkllinikken her jeg bor, men de sa de ikke selger det fordi de mener det ikke hjelper..
Gjest Wacmoc Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Kan jeg spørre deg hvor du kjøpte den tannskrapen og hva den heter? Jeg spurte etter det på veterinærkllinikken her jeg bor, men de sa de ikke selger det fordi de mener det ikke hjelper.. Aner ikke hva den heter, kjøpte den i hos dyrlegen min som er i tønsberg
Gjest Gjest_laila_* Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Pusser ikke. Får dentasticks, en halv om morgen, en halv om kvelden. Har suverene tenner:)
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Kan jeg spørre hvilken dyreklinikk i tønsberg,wacmoc?er også derfra og skulle gjerne hatt en sånn tannskrape
Vaarin Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 (endret) Min liker ikke å få tennene pusset så jeg orker ikke å "krangle" på det. Jeg evner ikke å holde ham fast heller, så jeg gir Plaque Off sammen med tørrfòret, margbein (som jeg etterfyller for at de skal bli mer spennende) og tørrfisk. Fungerer Edit: Tannskrape får man også kjøpt på canis.no hvis man ikke har vet. eller annet i nærheten som selger. Endret 4. september 2009 av Vaarin
Gjest Wacmoc utlogget Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Kan jeg spørre hvilken dyreklinikk i tønsberg,wacmoc?er også derfra og skulle gjerne hatt en sånn tannskrape Jarlsberg dyreklinikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå