Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurte bare på om det er noen her som vet hvor man får tak i Artdeco mineralpudder?

Har undersøkt flere steder, men finner det ingen steder :S

Har hatt det tidligere og er såå fornøyd og vil gjerne gjenkjøpe det :)

Håper på svar fort :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det på Esthetique i Trondheim i hvert fall. :)

Hvordan er dette mineralpudderet? Matt eller skimrende, dekkende eller ikke?

Skrevet
Har sett det på Esthetique i Trondheim i hvert fall. :)

Hvordan er dette mineralpudderet? Matt eller skimrende, dekkende eller ikke?

Den er matt vil jeg si, og dekkende :) Men ser veldig naturlig ut.. Ikke som brunkrem liksom ;)

Skrevet
Den er matt vil jeg si, og dekkende :) Men ser veldig naturlig ut.. Ikke som brunkrem liksom ;)

Dette pudderet finnes i fast og løst, den faste varianten er mer mattende:)

uansett jeg vet de selger det på Parfymelle og Estetique.

du kan godt nevne hvor du bor hen i landet og hvilke butikker du har oppsøkt dette pudderet i, og hvor du kjøpte det tidligere?:)

Skrevet
Dette pudderet finnes i fast og løst, den faste varianten er mer mattende:)

uansett jeg vet de selger det på Parfymelle og Estetique.

du kan godt nevne hvor du bor hen i landet og hvilke butikker du har oppsøkt dette pudderet i, og hvor du kjøpte det tidligere?:)

Jeg bor i Akershus, lillestrøm området.. Har sjekket helsekost butikkene, estetique lillestrøm. Har ikke vært i oslo da :S Kjøpte det på en helsekostbutikk på Sørumsand for rundt 1år siden nå.. Men tror ikke de har det lenger! :(

Skrevet (endret)
Jeg bor i Akershus, lillestrøm området.. Har sjekket helsekost butikkene, estetique lillestrøm. Har ikke vært i oslo da :S Kjøpte det på en helsekostbutikk på Sørumsand for rundt 1år siden nå.. Men tror ikke de har det lenger! :(

Okei. Råder deg til å ta en tur til Oslo, hvor jeg helst sikkert vet de skal ha det på en Esthetique eller, muligens parfymelle butikk

ta en tur inn på hjemmesiden til parfymelle og Esthetique og ring rundt og forhør deg på de forskjellige butikkene i Oslo ( kanskje et lite tiltak, men:p), send en mail eller bestill det rett og slett på Esthetiques hjemmeside

lykke til:)

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...