Gå til innhold

Esso mastercard

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bare lurer_*
Skrevet

Noen som vet om man bruke esso mastercard i minibanker?

Eller kan man bare handle varer på stasjoner, butikk osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om man bruke esso mastercard i minibanker?

Eller kan man bare handle varer på stasjoner, butikk osv...

Det blir i så fall veldig dyre kroner....

Skrevet
Det blir i så fall veldig dyre kroner....

Mulig d men d var ikke d som var spm, jeg lurer på om d kan brukes i minibank....

Skrevet
Mulig d men d var ikke d som var spm, jeg lurer på om d kan brukes i minibank....

18:56 igjen.

Svaret er ja. Du kan.

(hvilket mastercard kan du det ikke med?)

Mulig jeg svarte litt ufint.

Men du trenger bare google navnet og så trenger du nøyaktig 2 - to...venstre dobbelklikk på musa, så finner du svaret.

Gjest Gjest_Mathilde_*
Skrevet
18:56 igjen.

Svaret er ja. Du kan.

(hvilket mastercard kan du det ikke med?)

Mulig jeg svarte litt ufint.

Men du trenger bare google navnet og så trenger du nøyaktig 2 - to...venstre dobbelklikk på musa, så finner du svaret.

Det svaret der var da like ufint. Hjelpe meg - er det så vanskelig å svare mennesker skikkelig når de spør? Hvis du finner spørsmålet så tåpelig så bør du heller la være å svare i det hele tatt.

Å svare TS skikkelig hadde tatt langt mindre tid enn det du bruker over her - og nettopp det gjør svarene dine så tåpelige.

Skrevet
Det svaret der var da like ufint. Hjelpe meg - er det så vanskelig å svare mennesker skikkelig når de spør? Hvis du finner spørsmålet så tåpelig så bør du heller la være å svare i det hele tatt.

Å svare TS skikkelig hadde tatt langt mindre tid enn det du bruker over her - og nettopp det gjør svarene dine så tåpelige.

Av og til synes også jeg, man kan svare slik.

Dette er et grenseland. Men føler at svaret er ok.

Det er av og til det må forlanges å tenke bitte litt selv.

Gjest Gjest_Mathilde_*
Skrevet
Av og til synes også jeg, man kan svare slik.

Dette er et grenseland. Men føler at svaret er ok.

Det er av og til det må forlanges å tenke bitte litt selv.

Det må du vel synes - jeg for min del kan ikke fordra folk som svarer slik. Det må gå an å stille spørsmål uten å få slike tilbakemeldinger ... hva slags forum hadde dette vært om alle skulle finne ut alt på egenhånd?

Og hvem er dere til å bestemme hva andre mennesker skal gjøre? Hvorfor ikke bare hoppe over innlegg hvor dere mener at folk bør finne utav saker på egenhånd?

Ta en titt på trådene på KG - svært mange dreier seg om ting folk kan finne ut selv .. Men gjør det noe? På barne-forumet spør noen om bidrag, forskjellen på to vogner, hva man skal gjøre med skatten for au-pair, hvor dyrt er det med barn, sengevæting og alarm, osv, osv ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...