Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal begynne tiiidlig på julegavene iår, og trenger litt tips fra dere.

Søskenbarnet mitt skal få en del produkter til hår, alt fra sjampo, balsam, hårkur, hårbrøste osv..

Hun har i løpet av en del år ødlagt håret sitt, det hra fått hard medfart kan man si.

Farging, avfarging, farging, bleking og dreads. Håret hennes ser veldig tørt og sjørt ut, og veldig livløst.

Hun prøver å få ut resten av dreadsene nå, og kan mer eller mindre veldig lett rive av en hårtjafs..

Hun har ganske kort hår nå, og hun har tynnt hår.

Så, jeg har iallefall tenkt å gi henne denne tangleteezer hårbørsten, har den selv og synes den er faktastisk.

Sjampo, balsam osv sliter jeg litt mer med å finne. Jeg vil kjøpe det over nettet, det er en god del billigere enn å gå til en friøsr og kjøpe det der.

Tips til hvilken sjampo, balsam, hårkur eller andre gode ting til håret setter jeg stor pris på :)

(også styling produkter, egentlig alt mulig til hår)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Joico sin K-pack serie skal være god på skikkelig hærpa hår. :) Hårkuren har vunnet prisen for beste hårkur flere år på rad.

Skrevet
Joico sin K-pack serie skal være god på skikkelig hærpa hår. :) Hårkuren har vunnet prisen for beste hårkur flere år på rad.

Takker! Da er det notert!

Gjest Gjest_pinga_*
Skrevet

Redken sin Extreme-serie er en veldig god serie for ødelagt hår. Bare husk at siden det er en serie som prepper håret med proteiner, så kan håret kjennes til og med enda mer "trått" og hardt ut. Men det er sånn det skal være, og det reparerer håret. Vil anbefale en god fuktighetskur i tillegg, for at håret skal bli litt mykt også.

Skrevet
Redken sin Extreme-serie er en veldig god serie for ødelagt hår. Bare husk at siden det er en serie som prepper håret med proteiner, så kan håret kjennes til og med enda mer "trått" og hardt ut. Men det er sånn det skal være, og det reparerer håret. Vil anbefale en god fuktighetskur i tillegg, for at håret skal bli litt mykt også.

Ja, fuktighetskur og hyppig balsamering er veldig viktig når du bruker Redken Extreme!

Ang. K-pak fra Joico er den god, men også den må suppleres med en god fuktighetskur og fuktighetsgivende balsam. Og med mindre de har endret på oppskriften lukter den uutholdelig sterkt av banan.

Selv anbefaler jeg Fudge Dynamite, som gir både protein og fukt, lukter godt, og virkelig har åpenbar effekt. Kan ikke leve uten den selv. Har også nylig begynt å brukte Torture Tonic sjampo og balsam fra samme merke, og nøler ikke med å anbefale disse produktene også. Dynamite-kuren i kombinasjon med disse vil gjøre underverker for selv et hår som synes som en lost cause.

Skrevet
Ja, fuktighetskur og hyppig balsamering er veldig viktig når du bruker Redken Extreme!

Ang. K-pak fra Joico er den god, men også den må suppleres med en god fuktighetskur og fuktighetsgivende balsam. Og med mindre de har endret på oppskriften lukter den uutholdelig sterkt av banan.

Selv anbefaler jeg Fudge Dynamite, som gir både protein og fukt, lukter godt, og virkelig har åpenbar effekt. Kan ikke leve uten den selv. Har også nylig begynt å brukte Torture Tonic sjampo og balsam fra samme merke, og nøler ikke med å anbefale disse produktene også. Dynamite-kuren i kombinasjon med disse vil gjøre underverker for selv et hår som synes som en lost cause.

Uhhm...var visst ikke logget inn. Det var jeg som anbefalte produktene over, må nesten identifisere meg, slik at dere vet hvor dere skal sende takke-pm-er når håret deres er så frisk at dere får tilbud om å fronte en sjampo-reklame. :gjeiper:

Skrevet

Takker så mye for svar! Jeg skal sjekke ut priser og slikt etterhvert, så håper jeg håret hennes blir friskt fort etter jul ;)

Skrevet (endret)

Hvor får man kjøpt denne? :)

Endret av ninuska_
Gjest SmallTalk
Skrevet
Hvor får man kjøpt denne? :)

Hos frisører som fører Joico-produkter, og på nettet. Lookfantastic.com har Joico-produkter til en hyggelig pris. :)

Skrevet
Hos frisører som fører Joico-produkter, og på nettet. Lookfantastic.com har Joico-produkter til en hyggelig pris. :)

Takk! Lurer bare på en ting, og beklager at jeg kaprer tråden, men; Pakken kommer vel i posten? Det står på check-outen "Remember to select an address where someone will be present between the hours of 9am and 5pm.".

Skrevet

har dere noe fuktighetskur å anbefale som man kan bruke sammen med redken extreme kuren?

Takk! Lurer bare på en ting, og beklager at jeg kaprer tråden, men; Pakken kommer vel i posten? Det står på check-outen "Remember to select an address where someone will be present between the hours of 9am and 5pm.".
Gjest SmallTalk
Skrevet

Pakken kommer i posten, ja. :) Lookfantastic shipper fra utlandet, og der er det litt annerledes praksis enn her.

Skrevet

Kérastase- resistance serien ;) kjempegod :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...