Gjest YY Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Var på jobbintervju på tirsdag. - Jeg har mastergrad og har noe erfaring innen bransjen. - Følte jeg fikk god kontakt med den ene intervjueren. - Den andre følte jeg ikke at jeg "vant" i samme grad. Men hun så på cv-en min og sa: "Men jeg synes dette ser veldig bra ut". - Vi er 6 stykker som er innkalt på intervju - Jeg framstår som noe inadvendt Jeg har vært på en del intervjuer hvor jeg ikke har fått jobben. Det er jobber hvor det er mange om beinet. Jeg følte ikke jeg dreit meg ut fullstendig i alle fall, ingenting som gikk helt galt på dette intervjuet. Hva tror dere? Umulig for dere å vite om jeg får jobben. Noen som vil gjette eller kikke i krystallkulen sin?
Minttu Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Du fikk jo bra tilbakemelding på CV-en, det er jo bra Og siden du har mastergrad og erfaring i tillegg, så er det jo stor mulighet. Lykke til
Gjest YY Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Du fikk jo bra tilbakemelding på CV-en, det er jo bra Og siden du har mastergrad og erfaring i tillegg, så er det jo stor mulighet. Lykke til Hehe, takk for lykkeønskning.
angeleyes Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Det at du har en god følelse på hvordan det gikk er i alle fall positivt. Jeg er ikke veldig flink til å spå så skal ligge unna og si om du fikk jobben eller ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå