Gå til innhold

Asos - tracking av pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe på asos.com for en stund tilbake, det står pakken skal være der i løpet av morgendagen på estimated delivery time, så det stresser jeg ikke noe med.

Men det står både i bekreftelsesmailen og inne på siden under mine bestillinger at 'her' kan du tracke pakken din. Når jeg trykker på trackingen så får jeg opp at pakken min ikke finnes.

Er dette vanlig? Det har vært sånn hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest CookieMonster
Skrevet
Jeg bestilte noe på asos.com for en stund tilbake, det står pakken skal være der i løpet av morgendagen på estimated delivery time, så det stresser jeg ikke noe med.

Men det står både i bekreftelsesmailen og inne på siden under mine bestillinger at 'her' kan du tracke pakken din. Når jeg trykker på trackingen så får jeg opp at pakken min ikke finnes.

Er dette vanlig? Det har vært sånn hele tiden.

Lurer på det samme selv. Bestilte for ca 3-4 uker siden og det sto at jeg skulle ha fått den før eller på mandag som var, men har ikke fått noe enda. Tror kanskje at det kan ha noe med det at pakken skal sendes til norge. Tror den tracking greia kun gjelder i uk.

Skrevet

Ja, tenkte jo det kunne vært et alternativ. Men de burde jo være vant til å sende internasjonale pakker og ha en liten merknad om det. Dessuten har jeg jo sporet pakker fra utlandet sendt til Norge før!

Håper vi får pakkene våre snart, iallfall. :)

Skrevet

Trackingen viser det samme hos meg. Handlet mye på asos og det er ofte pakkene blir liggende i tollen i EVIGHETER! Men 3-4 uker var vel lenge, jeg ville sendt de en mail. Jeg har også opplevd en pakke som har blitt borte i posten (fikk automatisk tilbake penger, men allikevel irriterende).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...