Avalon Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Denne dust-it, hva er greia egentlig? Når folk skryter den opp i skyene blir jeg nysgjerrig og får lyst på den selv om jeg egentlig ikke helt har fått med meg hva den skal brukes til, eller hvordan Så hvis noen vil ta seg tid til å gi meg svar på det, hadde det vært flott :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Finnes en annen tråd om det her inne, bare søk på Osis eller bla deg igjennom de 1-2-3-4 siste sidene. Ganske lang tråd, men står mye interessant der, bl.a en link til KG's hår..dame.. som viser hvordan å bruke det (morsom video forøvrig, merk deg at hun ikke kan telle ) Kombinasjonen Dust it+hårspray etterpå gir i alle fall et hår som holder frisyren lenge, blir matt (hvis hårsprayen er matt) og som er veldig lett å rufse til og få kontroll over igjen hvis det kommer på avveie. Du drysser det i håret (lagvis ved hodebunnen for volum, hvis det er en dugelig forklaring), rufser og that's it.
Gjest stearinpikken Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå