Gå til innhold

Brystforstørring med Macrolane

Gjest Gjest_Pica_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pica_*

Ja som tittelen sier, er det noen av dere som har erfaring med, eller kjenner noen som har forstørret brystene ved Macrolane-innsprøytning?

Jeg er veldig nysgjerrig på om dette er et bra alternativ til silikon-implantater.

Jeg er vel en liten a-cup, og vil gjerne ha "litt" større, men ikke har lyst å "legge meg under kniven".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Barbie_*

Dytter på denne!dette er jeg også veldig nyskjerrig på...har vurdert "filler" i puppene som et alternativ for silikon,pga svangerskap og amming er ikke puppene det de var dessverre :tristbla:

Men må si jeg er veldig skeptisk til silikon,siden jeg har hørt så mange skrekkhidtorier om komplikasjoner,kapseldannelse o.l.

men tror kansje klinikker i utlandet er flinkere på injeksjoner i puppene enn i norge..?innbiller meg at de har kommet litt "lenger" innen plastikkkirurgi og har mer erfaring med det enn norske kirurger har.

så mulig det hadde svart seg å dratt til U.K. eller noe om man vil få noe slikt gjort..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg TROR dette er noe som kun vil vare en liten stund, og at man må fylle på hos legen "kontinuerlig" for å beholde størrelsen. Så det blir ikke et varig resultat, om jeg husker riktig da... :P Men hvor ofte dette må gjøres er vel individuelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macrolane koster omtrent det samme som silikonimplantater, men stoffet absorberes i kroppen og volumet forsvinner derfor over et halvt år/ 1 år eller mer. Du må derfor regne med å bruke svært mye penger hvis du skal opprettholde volumet. Filleren kan også forsvinne på en ujevn måte, slik at brystene blir assymmetriske i perioden. Du kan få kapsling og infeksjon. Det er mulig at innsprøytningene kan gi arrvev med eventuelt kalknedslag, som kan påvirke tolkning av mammografi senere.

Macrolane er nytt, og det er ikke mye erfaring med bruken enda, kun slektningen Restylane i små doser i ansikt og lignende mot rynker.

Det er vel kanskje helst et alternativ for dem med størst silikonskrekk og mest penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som tittelen sier, er det noen av dere som har erfaring med, eller kjenner noen som har forstørret brystene ved Macrolane-innsprøytning?

Jeg er veldig nysgjerrig på om dette er et bra alternativ til silikon-implantater.

Jeg er vel en liten a-cup, og vil gjerne ha "litt" større, men ikke har lyst å "legge meg under kniven".

Jeg oxo kunne tenkt meg dette. Synes jeg har lest at det koster like mye som silikon.. rundt 30.000 Det virker jo som et flott alternativ til de som ikke vil under kniven, bakdelen med macrolane er vel at du må fylle på hvert år... å det blir jammen dyrt du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest

1. Ikke alle kvinner har magefett å ta av. Undertegnede for eksempel, har synlige magemuskler.

2. Fett forsvinner også, når jeg går ned i vekt forsvinner puppefettet FØRST.

Så. There you have it. Sikreste måten er silikon/saltvannsinnlegg utført av dyktig kirurg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...