Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Gjest Gjest_Marianne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*

Etter et langvarig forhold (2 år) er det en stund siden jeg har vært på datern. For å gjøre en lang historie kort: jeg er en jente på snart 23 som har datet en del litt eldre menn. Mellom 7-10 år eldre enn meg. De første datene har som regel gått med til prating og litt kos, men vi har ikke kommet lenger. Blitt noe massasje, sove over hos etc. Den siste som jeg holder på med nå er 12 år eldre enn meg. Han sier selv at han er meget kresen både mtp. utseende og personlighet. Han har gått forsiktig frem, måtte faktisk spørre om han ikke ville kysse meg. Det ville han gjerne, men han sa at han var redd for å gå for fort frem. Han har sagt andre ting som tyder på at han vil ha mer enn bare sex og noe random. Likevel lurer jeg litt, er det noe galt med meg siden de jeg dater venter en stund med å kysse meg? Andre venninner hopper i seng med sine etter første date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende du har vært ute for nettopp de mannfolka som liker å ta det litt rolig. I så fall syns jeg ikke du skal stresse med at de ikke kysser deg med en gang, eller så får du ta initiativ til det første kysset selv da. :)

Jeg har et inntrykk av at mange av de som er 30 og over, tar ting litt roligere. Halshugg meg om det ikke stemmer, men.

Kanskje du får prøve de på din egen alder om du vil til køys på første date?

Endret av HulaHoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp det at de tar det med ro som tyder på at de er seriøse! :)

Datet selv en fyr som var sånn, men følte ikke at han var den rette. (Nå er jeg 21, og 30+ blir kanskje litt stor aldersforskjell mtp. ønske om etablering etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel lurer jeg litt, er det noe galt med meg siden de jeg dater venter en stund med å kysse meg? Andre venninner hopper i seng med sine etter første date.

Er nok heller venninnene dine det er noe galt med er jeg redd.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe dumt svar, men.... : hvordan står det til med "munnhygiene" her, hvor "god" er ånden din...... dårlig ånde, er som de fleste vet : turn off !!

Det kan t.o.m være vanskelig for en mann å kysse ei dame med dårlig ånde da..... dersom du vet at den biten er iorden, så kan du se etter andre årsaker ja : men, som det blir sagt her, noen går forsiktig frem. Tipper at jeg selv ville prøvd meg på et kyss på det andre treffet.....dersom man merket at det var en liten "glød" der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Marianne_*
Kanskje noe dumt svar, men.... : hvordan står det til med "munnhygiene" her, hvor "god" er ånden din...... dårlig ånde, er som de fleste vet : turn off !!

Det kan t.o.m være vanskelig for en mann å kysse ei dame med dårlig ånde da..... dersom du vet at den biten er iorden, så kan du se etter andre årsaker ja : men, som det blir sagt her, noen går forsiktig frem. Tipper at jeg selv ville prøvd meg på et kyss på det andre treffet.....dersom man merket at det var en liten "glød" der....

Det er ikke noeproblem...ogjegmerker jo at de er interessertei meg.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...