Gå til innhold

gjeld

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nadja_*
Skrevet

ser at emnet er blitt tatt opp før, men jeg prøver. har samboer og flyttet sammen for et år siden. pusset opp et hus og solgte et annet nylig. har jobber begge to. har åpnet all hans post, fordi regninger og kroner ikke er blitt betalt/overført som avtalt. Har foreløpig funnet gjeld på 2.6 mill. dette i tillegg til lån på 1.8mill på felles hus. gjelden er hans. skal til økonomi rådgiver til uken. men har lyst til å sende hele mannen ut av huset med sitt barn og pikk pakk.

han vil ha dampende sex og romatiske middager. mens jeg opplever at alle de verdivalg og verdier vi så heftig har stått for, ikke lenger har relevans. har eget særkullsbarn som har knyttet seg til mannen. trenger noen synspunkter på dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Har han skjult dette for deg i ett år vil det ikke løse seg med det første. Du får avgjøre om du vil være med på flere års prøving der han feiler med å kontrollere økonomien sin og ikke greier å holde løfter..

Skal du være med på gjelds slitet hans som han har holdt skjult og løyet om?

Kom deg ut før det er for sent!

Skrevet
Har han skjult dette for deg i ett år vil det ikke løse seg med det første. Du får avgjøre om du vil være med på flere års prøving der han feiler med å kontrollere økonomien sin og ikke greier å holde løfter..

Skal du være med på gjelds slitet hans som han har holdt skjult og løyet om?

Kom deg ut før det er for sent!

jeg sliter fysisk og psykisk. det jeg opplever som kanskje det verste, er at han har gitt uttrykk for og sagt direkte at vi har en god og trygg økonomi. har kjøpt leilighet i Hellas og vi har snakket om å bygge hytte. vi har vært hjertens enige i at nå under finans krisen , var det mulighet for å gjøre et bra kjøp av hytte/ hyttetomt og evn. båt. dette fra personer som ikke kunne styre sin egen økonomi. og som brukte over evne.

han mener at dette skal gå veldig greit. alt i mitt hodet er surr. vi har

Gjest tjo hopp
Skrevet

Selg huset dere eier sammen, og flytt for deg selv.

Du ønsker virkelig ikke å være en del av hans økonomiske kaos. La han rydde opp selv. Dere kan fortsatt være kjærester, men bo hver for dere og ha adskilt økonomi. Evt finn deg en mann med orden i sakene;-)

Skrevet

Dette høres sprøtt ut. Hva for en inntekt har dere til sammen? Boliglånet er det like mye som boligens verdi? Hva har dere kjøpt og til hvilken pris i Hellas, og er du med som eier og på finansieringen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...