Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 HVORDAN ER NÅ DENNE ROUGEN? hAR VELDIG LYST Å PRØVE DEN ETTER ALL MULIG SKRIVERIER, MEN ER DEN SÅ FANTASTISK SOM ALLE VIL HA DET TIL???
Pusill Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Nei,den er ikke så fantastisk.Ihvertfall ikke på meg.Jeg byttet den til meg fra Makeupalley,helt ny.Jeg prøvde den en gang.Den ble liggende etter det. Det kan jo være den blir fin på deg,så om du har noe du kan bytte i,send meg en PM.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Nei,den er ikke så fantastisk.Ihvertfall ikke på meg.Jeg byttet den til meg fra Makeupalley,helt ny.Jeg prøvde den en gang.Den ble liggende etter det. Det kan jo være den blir fin på deg,så om du har noe du kan bytte i,send meg en PM. prøvde å sende en PM men fikk det ikke til:( hva er du intressert i? kanskje jeg har noe
Pusill Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 prøvde å sende en PM men fikk det ikke til:( hva er du intressert i? kanskje jeg har noe Hva har du å avse da?Kom med forslag:-) Trykte du på profilbildet mitt?Da kommer du inn og kan vege send PM.Det skal kunne gå.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Hva har du å avse da?Kom med forslag:-) Trykte du på profilbildet mitt?Da kommer du inn og kan vege send PM.Det skal kunne gå. Det gikk ikke, sikkert pga at jeg ikke er medlem/har profil. Hva er du interessert i? Har typisk endel sminke liggende, som ID rouger, hårpodukter....
Pusill Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Det gikk ikke, sikkert pga at jeg ikke er medlem/har profil. Hva er du interessert i? Har typisk endel sminke liggende, som ID rouger, hårpodukter.... Er intressert i sminke og hudpleie og parfyme.Kan du liste opp merke og farger.kommer tilbake litt senere.skal trene nå:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Er intressert i sminke og hudpleie og parfyme.Kan du liste opp merke og farger.kommer tilbake litt senere.skal trene nå:-) har lite hudpleie liggende, mest ID rouger i flere farger. Har ikke flust av andre ting liggende fant jeg ut:)
Pusill Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Ok.tror ikke noe kunne passe.Omdu vil kan du få kjøpt den.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Ok.tror ikke noe kunne passe.Omdu vil kan du få kjøpt den. For hvor mye???
Pusill Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 For hvor mye??? [/quote Du kan få den for 150 inkludert porto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå