Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve en fuktighetskrem/dagkrem fra Dermalogica.Hvilken bør jeg velge som passer tørr overhud og fet underhud.Eller blir det omvendt?Er veldig blank i pannen og på nesen,men allikevel kan det dukke opp tørre flekker på samme steder.Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro du har fet underhud og tørr overhud. Tror det er det som er vanlig ved sånn type hud, jeg har også sånn hud.

Skrevet
Jeg vil tro du har fet underhud og tørr overhud. Tror det er det som er vanlig ved sånn type hud, jeg har også sånn hud.

Det tror jeg er riktig.Forferdelig plagsomt med denne oljete overflaten.Oilfree kremer blir for tørt for huden,og kremer for tørr hud blir for fet og jeg blir enda blankere.Hva slags hudpleie bruker du?

Skrevet

Fortiden forsøker jeg ut Dermalogica, bruker special cleansing gel og active moist som dag og natt krem. Jeg har samme erfaring med kremer som deg, utrolig irriterende. Men, denne active moisten er jeg til nå fornøyd med. Var litt redd for at jeg skulle føle meg tørr etter påføring.

Men, et lite råd, styr unna kremer for tørr hud, de er ofte for FETTFATTIG hud. Men, det vi har eller jeg da iallefall, er FUKTFATTIG hud, derfor produserer huden mer talg, som gjør at underhuden blir fet. Derfor er det fuktighet vi trenger og ikke fett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...