Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

Hei. lurte på om noen har possitive eller negative erfaringer med denne nettbutikken? vurderer å handle derfra men ville bar forhøre meg litt om dem først :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen erfaringer derfra (men ser at flere har anbefalt de her på forumet). Men uansett. Sjekk for sikkerhets skyld i utenlandske nettbutikker (hvis du ikke må ha varene "nå") om de har billigere. På www.strawberrynet.com og på www.feelunique.com har de gratis frakt og visstnok refundering av toll(moms)-utgifter i etterkant (hvis du holder deg under 200-grensa, slipper du å tenke på det). Lookfantastic.com og beautybay.com kan også ha det du trenger til en billig penge (men her kommer porto i tillegg).

Endret av Jade
Skrevet

Skal du handle mye, gjerne at du spleiser porto med ei venninne eller to eller hvis bare noe på supertilbudene frister.. ja, er da jeg bruker blivakker.no. Og når ting koster over 200 kr, da jeg ikke orker toll/moms - selv på de stedene man får den refundert, er det jo litt stress. *fnis*

Servicen er flott, synes jeg. Pakkene er veldig kompakte, godt innpakka og solide, produktene er de samme som står på lista og de bruker ikke spesielt lang tid heller. De har noen ting jeg bare "må" kjøpe der, som Dust It-pulveret og 750 ml-flasker TIGI-sjampo. :) Dust It-en er billig der og f.eks Feelunique har vektgrense på produktene sine, fordelen med innenlands.

Skrevet

bare posetiv erfaring!

Men, det har hendt at jeg heller kjøper det jeg vil fra en annen side, der produktene er billigere, større og frakten også er billigere.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva er fraktprisene hos dem? Lette på sidene deres, men fant ikke noe info om det.

Skrevet

Har handlet et par ting derfra, ikke hatt noen negative erfaringer :)

Gjest redstar
Skrevet

Har ikke handlet selv, men har ikke hørt noen negativ erfaring, eneste er tollgreia.. pass på den:P

Skrevet

Betaler vel.. hum.. 80 kr i frakt? Så jeg går sammen med venninner dersom jeg skal bestille derifra. Bestilt et par ganger, knallbra levering og alt er som det skal være. :)

Skrevet

det som er kjedelig med denne nettbutikken er at når du skal betale så legger de ikke bare på fraktkostnader med også merverdiavgiften. Så de prisene du ser er uten moms. Så ting er dyrer enn det det ser ut som.

Skrevet

Sarah_83: Det står at alle prisene er inkl. moms.

Og Redstar: man må da ikke tenke på 200-grensen. Dette er jo i Norge.

Skrevet
Sarah_83: Det står at alle prisene er inkl. moms.

Og Redstar: man må da ikke tenke på 200-grensen. Dette er jo i Norge.

de legger til mer en frakt vartfall. En eller annen avgift. Prøv selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...