Gjest Gjest_Lola_* Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg har altså lyst til å begynne å blogge, men vet egentlig lite om blogging. Jeg har sett på noen blogger, og syns vel egentlig de bare ser ut som en hvilken som helst, privat internettside. Hva er forskjellen, egentlig? Er det noen som kan si noe om hva jeg må kunne for å begynne å blogge? Mine kunnskaper strekker seg til egen bryllupsside på Piczo, og det var jo ikke vanskelig (men desto mer begrenset). Må jeg kunne noe om programmering? Stønn, jeg blir litt oppgitt, jeg vet ikke engang hva jeg skal spørre om! Er det håp for meg..?
Nelly Pelly Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Prøv blogspot.com f.eks. Skal være enkelt har jeg hørt.
Anaconda Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg har altså lyst til å begynne å blogge, men vet egentlig lite om blogging. Jeg har sett på noen blogger, og syns vel egentlig de bare ser ut som en hvilken som helst, privat internettside. Hva er forskjellen, egentlig? Er det noen som kan si noe om hva jeg må kunne for å begynne å blogge? Mine kunnskaper strekker seg til egen bryllupsside på Piczo, og det var jo ikke vanskelig (men desto mer begrenset). Må jeg kunne noe om programmering? Stønn, jeg blir litt oppgitt, jeg vet ikke engang hva jeg skal spørre om! Er det håp for meg..? Vi har begge to lyst på noe vi ikke er helt sikker på hva er! Tenker på det samme som du, så det skal bli spennende å se om det kommer noen tips og dermed aha-opplevelser her
Tabris Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg anbefaler www.wordpress.com. Den synes jeg er enkel og pen å bruke. Du kan velge mellom ulike temaer (farge, bannerbilde og annet som former utseende på bloggen) på en lett måte, og det er enkelt å forstå hvordan du poster. Du trenger ikke kunne noe om programmeirng så sant du ikke vil begynne å endre temaene du laster ned og den type detaljer. Selv det er ikke særlig vanskelig.
NoAngel Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 jeg har 2 blogger på vgb.no den ene er ganske tor, den andre ganske ny lykke til!
Gjest Bloggen Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Hallo, Se her hvis du liker å lese trinn-for-trinn guider, og vil lage blogg. Hvis du heller vil se hvordan det gjøres, kan du titte på disse videoene om å starte blogg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå