Gjest TS Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg lurte egentlig på om noen har erfaring med barokk frisør i Stavanger? Evt andre å anbefale/fraråde? Har du erfaringer selv eller hørt fra venner/bekjente? Jeg har selv prøvd hair and there rett der med roan, er VELDIG lite fornøyd. Håret mitt ble rosa(!) og jeg måtte vente en hel dag før hun farget det på nytt. Sveisen ble heller ikke bra, helt ujevn og jævlig. Har også prøvd barokk en gang og ble superfornøyd, men det var mer stuss av håret/farge i tålig samme farge. Nå skal jeg gjøre noe mer drastisk så da må jeg bare forsikre meg;)
Snop Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg lurte egentlig på om noen har erfaring med barokk frisør i Stavanger? Evt andre å anbefale/fraråde? Har du erfaringer selv eller hørt fra venner/bekjente? Jeg har selv prøvd hair and there rett der med roan, er VELDIG lite fornøyd. Håret mitt ble rosa(!) og jeg måtte vente en hel dag før hun farget det på nytt. Sveisen ble heller ikke bra, helt ujevn og jævlig. Har også prøvd barokk en gang og ble superfornøyd, men det var mer stuss av håret/farge i tålig samme farge. Nå skal jeg gjøre noe mer drastisk så da må jeg bare forsikre meg;) Faktisk er Alf Frisør på Straensenteret veldig bra, jeg har aldri vært mer fornøyd. Hun som klippet meg heter Audhild. Jeg forklarte bare på en litt vimsete måte hvordan jeg ville ha det og hun gjorde det til og med FINERE enn jeg hadde tenkt, og det var en ganske avansert frisyre jeg skulle ha som man lett kan gjøre feil med. De klippet også søsteren min, som aldri har vært finere på håret enn hun er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå