Gjest Chatyratty Skrevet 9. august 2003 #1 Skrevet 9. august 2003 Trenger noen råd og erfaringer! Har forelsket meg hodestups... og han er super herlig på alle måter! Vi har vært ærlig på alle områder, og i den prosessen så kom det frem at han tror (dvs... vet ikke helt men ca...) at han har hatt sex med 100 stk...!!!! Jeg ble jo litt satt ut av dette, men liker han uansett! Han var litt redd for hva jeg skulle si, og forsvarte seg med at han har vært ute å reist i mange år. ca. 7... eller noe... Vet ikke helt hva jeg skal synes om dette annet enn at det er i hvertfall 70 stk for mye... :o Hva synes dere om dette? Han sa at han har roet seg ned de siste årene, men at han nok prototypen på playboy! Finnes det noe som en playboy som har roet seg ned? Jeg er jo litt redd for å bli såret også... Jeg har virkelig lagt hjertet mitt på et fat for denne skjønne fyren... Han er forresten 32 år... Chaty Men uansett så er jeg dødelig forelska og han gjør meg lykkelig bortsett fra at jeg blir skeptisk til dette med at det finnes en hardbarka playboy i han
Barbie Skrevet 9. august 2003 #2 Skrevet 9. august 2003 Folk kan forandre seg,og for din del får vi håpe dette er tilfellet her. Nyt forelskelsen,men vær litt på vakt. Lykke til.
Gjest Tex Skrevet 9. august 2003 #3 Skrevet 9. august 2003 Jeg hadde nok vært skeptisk, ja.... På den annen side, folk fortjener en sjanse... Kommer an på hvor gammel du er, vil du gifte deg og få barn i nærmeste fremtid eller vil du "bare ha en type..."
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #4 Skrevet 9. august 2003 Jeg er helt på trynet etter denne karen!!!!!!!! Jeg er stup forelsket i denne typen og jeg er 28 år. Han passer meg perfekt på alle områder, og sier han aldri har følt det slik med noen som han gjør med meg! Jeg har aldri følt meg så lykkelig med noen, og ingen har fått meg til å være så avslappet noen gang. Han er perfekt bortsett fra det jeg skrev over... Han virker oppriktig, og jeg stoler på han også (selv om det høres naivt ut)! Han kysser og koser med meg ved minste anledning. Når han gikk i morges så sa han at han ville savne meg forferdelig.. og vi skal treffes i morgen... Men han sa også tidligere at kompisene hans ville få hjerteinnfarkt når de hørte at han hadde fått seg dame... Da de ser på han som (tidligere nevnt..) en hardbarket ungkar... Det finnes noen fordeler med dette å da... Han er den dyktigste sexpartneren jeg har møtt! Men det er jo et lite men der, med tanke på hvordan han har lært dette.. Cathy
Gjest Tex Skrevet 9. august 2003 #5 Skrevet 9. august 2003 Vil du føde hans barn, tror du han blir en perfekt pappa, har han et godt forhold til moren sin, er han renslig, ser du deg selv gammel med han, elsker du han når han promper eller klør seg midt i, vil du ofre en eventuell karriere for han, tør du vise han frem for foreldrene dine, hva synes bestevenninden din og har han gode kompiser...?? Kan du svare ja på dette, har du funnet din drømmemann...
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #6 Skrevet 9. august 2003 Vær på vakt! Det han sier til deg, har han sikkert sagt til alle de andre kvinnene også. Du er nok bare et nummer i rekken for han, er jeg redd for. Men er du klar for å nyte disse følelsene, for så å bli såret, så sier jeg bare god fornøyelse. Det kan jo bli moro så lenge det varer. Og mere garanti har vi allikevel aldri, så der stiller man jo likt i ethvert samliv. Merkelig det der, hvordan en viss kvinnetype legger seg i selen for å bli lurt. Og des yngre, uerfaren og mer romantisk hun er, des lettere er hun å lure. Jeg håper jeg tar feil. En voksen oslomann.
Gjest joop Skrevet 9. august 2003 #7 Skrevet 9. august 2003 Han hørtes ut som en ekte Livets Sønn.... :blunke:
Marianne Skrevet 9. august 2003 #8 Skrevet 9. august 2003 Jeg hadde vært skeptisk. Hadde nok ikke vært sammen med han. Og akkurat i dette er ærlighet vel og bra, men dette ville jeg ikke likt å vite om. Men kommer kanskje litt an på hvorfor og hvordan han sa det. Skrøt han av det eller var han litt flau over det? Men totalen tatt i betraktning så kunne nok ikke jeg hatt ett forhold til denne mannen.
Silfen Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 Go for it. Du kan ikke angre på noe du vil, men ikke tør prøve fordi det KAN gå galt!
Rapitap Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 Drit i fortid (sett en strek) - lev i nuet. Da kommer du ikke til å angre når du sitter grå og nedsiget i en gyngestol, og mimrer over livet. Om din "indre stemme" ikke stopper deg på noen måte, da er han det du trenger nå! (Muligens han har hatt mange da han har vært på søken etter en som nettopp deg?!) Nyt det! =)
VesleBråka Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 Hvis han har hatt mange sexpartnere (og i utlandet..) så ville jeg definitivt vært såpass realistisk å få han testet for kjønnsykdommer. Full test, ikke bare clamydia. Før kondomen kom av. Kanskje litt sent nå? Man må beskytte seg selv littegranne. Og jeg tror ingen kan gi deg noen fasit på hvor han er i livet nå. Mange har playboy-faktene som en periode, de tror at de er veldig mandige hvis de får harvet over mange damer. Noen stopper aldri. Noen stopper, og slår seg til ro når de finner en som betyr mer enn et knull. Har dere snakket om utroskap? Er han inneforstått med at hvis han vil ha deg, så utelukker det andre damer? Playboy-faktene kan være et uttrykk for redsel for å binde seg, redsel for å bli såret. Hvis han tørr involvere hjertet sitt nå, og respekterer deg, så er jo sjansen der for at det kan gå bra. Jeg tror ikke du skal reagere med sjalusi på at han har en utagerende fortid, men kanskje ikke snakke så mye om det - lage bilder i hodet ditt du ikke trenger.
Silfen Skrevet 9. august 2003 #12 Skrevet 9. august 2003 Er virkelig hvor mange knull man har hatt en faktor for hvordan man er som menneske? Uffa meg, da må jeg være et skikkelig dårlig menneske. Hmm. Og hun som sa til meg i går: ******, du er en utrolig uselvisk person, hun må være verdens verste menneskekjenner.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #13 Skrevet 9. august 2003 Har funnet ut at de som har knullet veldig mange ofte er mer kynisk innstilt til ting enn de som ikke har det. Sånn generelt. Helt sant!
Silfen Skrevet 9. august 2003 #14 Skrevet 9. august 2003 Realisme og kynisme kan være vanskelig å skille for et utrenet øye.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. august 2003 #15 Skrevet 9. august 2003 Go girl Nyt det, for en må ta sjangser for å vinne so GO GIRL
Krystall Skrevet 10. august 2003 #16 Skrevet 10. august 2003 32 år, og har vært singel det meste av sitt voksne liv? Det vil si at han har hatt ca. 15 seksuelt aktive år - og det vil igjen si at han har hatt sex 6-7 ganger i året i snitt (hvis de fleste har vært ONSs). Det er vel ikke akkurat mye!
Gjest Zirine Skrevet 10. august 2003 #17 Skrevet 10. august 2003 Vel ... Han er 32 nå. La oss si at han debuterte da han var 16, det vil si at han har hatt 6.25 damer pr. år etter det. Hvis du for det meste er singel, så synes jeg ikke det er ille - overhode ikke. Men det er nå min mening da ...
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #18 Skrevet 10. august 2003 Jeg husker jeg så et program om unge greske sjekkere på turiststeder som hadde konkurranse seg i mellom om hvem som kunne nedlegge flest utenlandske damer. Det var interju med den "pensjonerte" sjefssjekkeren som hadde 520 utenlandske damer bak seg i løpet av de 10 årene han holdt på. Han ble spurt om dette påvirket de unge mennene når de skulle etablere seg i forhold. Han mente at de som hadde et stort antall i løpet av en 4-5år før de ble tredve var det absolutt håp for og de klarte seg ganske bra. De som derimot holdt på med dette over ennå lenger tid og etter at de ble tredve hadde en tendens til å ha problemer med å slå seg til ro i et forhold. De var for rastløse og hadde en tendens til å løpe videre når den sterkest gløden hadde gitt seg.
Gjest Chatyratty Skrevet 11. august 2003 #19 Skrevet 11. august 2003 Har dere snakket om utroskap? Er han inneforstått med at hvis han vil ha deg' date=' så utelukker det andre damer? Playboy-faktene kan være et uttrykk for redsel for å binde seg, redsel for å bli såret. Hvis han tørr involvere hjertet sitt nå, og respekterer deg, så er jo sjansen der for at det kan gå bra. Jeg tror ikke du skal reagere med sjalusi på at han har en utagerende fortid, men kanskje ikke snakke så mye om det - lage bilder i hodet ditt du ikke trenger.[/quote'] Noen som vet ut fra egen erfaring? Vi har vært ærlige med hverandre hele tiden, og vi har fullstendig forståelse for at man skal være monogame... Der er det ikke noen missforståelse. Han har virkelig bundet seg til meg allerede, det er vel ikke det jeg egentlig er redd for. Der hvor tvilen kommer er om det er mulig for en "playboy" å forbedre seg og binde seg... Jeg vet han er forelsket i meg nå (det ser jeg i øynene hans, og merker det på hvordan han tar på meg, kysser meg, masserer meg, gir meg frokost på sengen, tilfredstiller meg før seg selv... ) Jeg kan fortsette i det uendelige, å snakke om hans utrolig flotte kvaliteter... Men... Hva når den første tiden har lagt seg? Hva med fremtiden? Jeg har hørt flere versjoner... Noen sier at når en "playboy" finner sin kjærlighet så blir de, de beste ektemenn... Men jeg har også hørt at "En gang en playboy, så alltid en playboy" Hva stemmer? Noen som vet noe om dette ut fra egen erfaring? Og en annen ting... 100 partnere? er det helt uakseptabelt? Chaty
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #20 Skrevet 13. august 2003 Han har testet seg nylig... så det er ikke noe problem. Det som kanskje heller er et problem for meg er hvorvidt dette vil holde når vi får et problem. Playboy'en har vel kanskje en tankegang som tilsier at det står alltid flere damer i kø... + at 100 partnere er VELDIG MYE... selv om antallet kun er ca. for han... Selv har jeg ikke hatt så veldig mange (ca. 8 stk eller noe) og føler meg vel kanskje litt uerfaren ved siden av han også... Chaty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå