Gjest Gjest_mann_* Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 hei jeg nærmer meg 30 år, men har aldri hatt et forhold til en jente, jeg har ikke engang hatt en sikkelig vennine!! Jeg har bare derimot hatt sex engang og hun var den eneste jenta jeg har kysset!!(pluss noen roting i fylla et par ganger) Jeg er egentlig generelt vant til at folk ikke liker meg alt for godt, spesielt det motsatte kjønn!! Dette har dessverre gått en del utover humøret mitt i det siste og jeg har rett og slett ikke har mere livsgnisten igjen!! Hver kveld så ligger jeg i sengen og føler meg rett og slett deppa....jeg har bare et så sykt stor savn etter å ligge ved sidna en fin jente som jeg liker og som liker meg tibake!!! Jeg er rett og slett redd for at dette aldri skal skje!! Flere jenter har hatt muligheten til å bli "forelska" i meg, enten via jobbe eller at jeg har bodd kollektivt...men det vare virker ikke som at jenter faller for den typen jeg er!! Jeg har derimot et bra utseende og en veltrent kropp, så jeg har jo merket at mange jenter ofte gir meg mer en ett blikk.....kunne baren ønske noen jenter likte meg for pesonen jeg er! Poenget mitt er at jeg et greit utgangspunkt sånn fysisk, men det hjelper ikke når jenter ikke liker deg etter man har hatt noen samtaler med dem!! Jeg føler selv at jeg har en OK personlighet derimot, så jeg er litt usikker på hva som ikke stemmer!? Jeg skriver ikke dette for å få sympati fra dere kvinner her inne, men heller om råd om åssen jeg kan forbedre meg, slik at jeg fremstår mere smart og selvsikker ovenfor jenter/kvinner!! Jeg fremstår ikke veldig usikker, men jeg liker å ta ting rolig og er kanskje ikke fult så frempå som mange andre karer er!! Jeg liker å bli kjent med en jente før jeg kysser henne osv(er sefff mange ganger jeg bare er super kåt og ønsker å hoppe rett i sengs med den fineste jenta jeg ser, men det funker som regel dårlig tror jeg) Det eneste som trøster meg selv litt innimellom, er at jeg i hvert fall ikke har erfart kjærlighetssorg og sitter ikke igjen med masse minner fra tidligere partnere...men det er vell kanskje ikke så ille!?
HulaHoop Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg kan virkelig forstå din fortvilelse. Men jeg vet av erfaring at du bare blir mer gal av og ligge å tenke. Prøv å fokuser på noe anna. Du skriver at du liker å ta ting rolig, og ikke er så frampå. Kan det skade at du én gang prøver å være litt frampå da? Hvis ting går for rolig, kan enkelte lett oppfatte det som at du ikke er interessert.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Det eneste som trøster meg selv litt innimellom, er at jeg i hvert fall ikke har erfart kjærlighetssorg og sitter ikke igjen med masse minner fra tidligere partnere...men det er vell kanskje ikke så ille!? Det er ikke tiltrekkende med menn som vegrer seg for å våge i relasjonslivet. De som ikke tør. De som ikke byr på seg selv, eller som tør å stå for hva de ønsker og vil ha. Damer pleier å sense at en mann ikke er komfortabel med seg selv, og det liker mange av oss ikke. Det at du venter så veldig lenge med til og med bare et kyss, høres ikke gøy ut. Nølende usikkerhet og ikke ha et indre liv å by på, det er kjipe greier. Kanskje andre her er flinkere til å gi råd.
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg er litt usikker på hvilke råd jeg skal gi det. Du nevner at kvinner ikke liker deg som den personen du er. Jeg tror det er visse trekk ved deg som kvinner ikke liker, og ikke hele deg. Kunne du vært villig til å forandre på noen av trekkene dine for å tiltrekke deg en kvinne? Du sier at du ikke er så frempå. Jeg tenker at det er mulig at mange kvinner opplever at du da ikke er interessert. Man må merke noe "guts" hos den personen man snakker med, at personen er interessert og kanskje kan tøyse og tulle litt også. Jeg skjønner at du mener du vil bli litt bedre kjennt med jentene før noe skjer, men når du holder såpass mye tilbake så ender du kanskje opp med å aldri få vist dem at du er en morsom kar som kan flørte og ha det kjekt den gangen det skulle blitt seriøst. Det er fullt mulig å flørte uten at du må nøtt til å kysse ei jente uten å kjenne henne, eller ha ONS. Flørting, smiling, diskret kroppskontakt, øyenkontakt etc. er viktig for å vise jenter at du er en aktuell partner. Dersom du holder tilbake på allt dette er sannsynligheten også stor for at du ikke fremstår som en aktuell partner. Du sier også at du har problemer med å få deg venner av det andre kjønn. Hva kan det være som gjør at jenter ikke finner deg interessant? Hva snakker du med dem om? Kan du le sammen med dem, spøke, være selvironisk og avslappet? Uten disse trekkene vil du heller ikke være en potensiell venn. Ingen ser behov for vennskap med en som fremstår som tørr og kjedelig. Du er helt sikkert en morsom kar, men du holder veldig mye tilabke slik at ingen får mulighet til å se disse trekkene ved deg. Hva med å forsøke å forandre på småting ved deg selv og se hva som fanger andres itneresse? Dette handler ikke om at du skal forandre deg selv som person, men at du skal vise mer av deg selv tidlig i møte med andre. Det blir rett og slett litt som at du må reklamere for deg selv, og ikke holde tilbake. Et godt råd for å komme i kontakt med andre er å spørre spørsmål og virke oppriktg interessert i den andre parten. Studier har vist at dem som er flinke til å spørre andre om spørsmål og vise interesse blir bedre likt og gir et bedre førsteinntrykk. Dette er også noe som er med på å få fokuset vekk fra en selv og hva en selv sier, så det er noe som er lett å trene på. Ikke snakk så mye om deg selv, det er noe som har vist seg å ikke gi et godt førsteinntrykk.
Gjest Supermimz Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 (endret) Selvtillit er alt. Det er ikke tiltrekkende med en mann som ikke opptrer komfortabel med seg selv. Hvordan ville du ha beskrevet din personlighet? Er du empatisk,generøs,gentleman eller innesluttet kverulerende egen osv. Vær ærlig med deg selv, og jobb på de delene ved deg selv som ikke er positive. Vi har alle dårlige sider, men det er alltid rom for forbedring. Endret 3. september 2009 av Supermimz
I Grosny Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde også problemer med å få damer når jeg var på din alder. De skygget unna når jeg sa at jeg var gift og hadde to barn. Glem deg selv og dine svake sider, og kos deg med damene. Gjør hyggelige ting sammen med dem. Gi de komlimenter som får de til å smile. Si at hun er så intelligent at du får lyst til å kysse brystene hennes. Følg opp når hun knepper opp.
Gjest Gjest_Molly_* Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Heisann Kan det være at jentene er de eneste som tar initiativ til spørsmål til deg, og du svarer, men spør ingenting tilbake ? Kan jo fortelle hva som er sjarmerende, usjarmerende og avtennende med en fyr , da tenker jeg i samtale. Ikke skryt for mye av deg selv og dine ting, skikkelig udelikat. Instant turnoff. Ikke mas eller bli klengete. Smil en god del =) Ikke ha en "unnskyld at jeg lever" mine i ansiktet... Vær deg selv slik du er rundt mennesker du kjenner. Drit i at du ikke kjenner henne, man merker andres usikkerhet og det kan føles veldig rart og man blir selv utilpass ved situasjonen fordi det føles som om den andre er ukomfortabel i ens nærvær.
Gjest TS Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Er alltid jeg som starter opp samtaler med andre mennesker, også motsatt kjønn...men de ser bare ikke ut til å være interessert i å bli kjent med meg Hvis jeg hadde hatt et "fælt" utseende, så hadde jeg forstått det, siden vi mennesker er egentlig ganske overflatiske, inkludert meg selv!!Men jeg ser ikke fæl ut!! Men det har vell kanskje noe med måten jeg utrykker meg på og hvilke ord jeg velger!! Jeg har merket at man egentlig må være ganske frempå, morsom og veltalende for å holde interessen til jenter! Disse trekkene er dessverre ikke mine sterke side.. Jeg er derimot ikke en kjedelig person og har en del interesser!! Jeg er heller ikke sånn alt for "snill" person, som kan virke kjedelig....jeg har feks ikke problemer med å slå av en litt frekk spøk til en jente som jeg ikke kjenner alt for godt!?Egentlig, når jeg er i godt humør, så kan jeg nesten tulle litt for mye å bli for barnslig(feks når jeg er på fylla med gode kompiser i hjembyen min) Jeg merker nå at selvtilitten bare synker mer og mer, siden jeg rett og slett har skjønt at jeg ikke er en person som er så lett å like....tydeligivs.Livslysten har egentlig aldri vært så lav som den er nå og det er ille når man er i en alder av 26 år!! Til og med en dame jeg fikk hjem for 1mnd tilbake mistet interessen etter hvert...fikk aldri sjansen til å møte henne igjen!! Selv om vi ikke hadde sex, så følte jeg at vi hadde en god tone og jeg trodde hadde kontroll over situasjonen,helt til jeg fikk høre at hun hadde ligget med en kompis av en bekjent her i byen!! Alt gikk på "skinner" med hun, jeg sa ingenting "feil", jeg viste ikke for mye interesse uka etterpå(var heller ikke alt for interessert), jeg virka 3 ganger så intelligent som henne(ikke for å virke råtten) og jeg lå kanskje over hennes nivå, sånn utseende messig, MEN alikevel så mista hun interessen.....er det ikke rart en kar blir forvirra!!??? Gidder ikke dette gamet mer, er ille når det ikke er mulig å skaffe seg dame ved å oppføre seg som en normal høfflig voksen person....har vell kanskje litt større sjans på litt eldre kvinner!? Er egenltig alt for mange "barbie" jenter i dette landet uansett,vanskelig å finne en sikkelig snill søt jenter virker det som! Noe "disrespekt" til de sikkert mange flotte kvinnene som henger på dette forumet!!
Gjest TS Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 En ting til, jeg har aldri sittet i et rom med en folkesamling og samtidig opplevd at noen har kontaktet meg for å være høfflig eller for å bli kjent!! Hva er det med oss normdenn egentlig....hvorfor er vi så arrogante og "lukka"!?
Pokahonta Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde også problemer med å få damer når jeg var på din alder. De skygget unna når jeg sa at jeg var gift og hadde to barn. :klø:
I Grosny Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 :klø: Trodde du jeg spøkte? Ja, jeg spøkte , men spøken var ladet med alvor. Jeg var gift med feil dame altfor lenge, og ønsket meg bra dame (et ønske jeg ikke arbeidet aktivt med å få gjennomført). Men jeg var ikke attraktiv fordi ingen superintelligente, kloke, gode, vakre damer var dumme nok til å kurtisere en gift mann med to barn. Til TS: Skikkelige menn er mangelvare. Din tid kommer. Slapp av og lev livet. Tenk på egen utvikling og mosjon. Delta i aktiviteter sammen med deilige kvinner. Aerobic??
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 En ting til, jeg har aldri sittet i et rom med en folkesamling og samtidig opplevd at noen har kontaktet meg for å være høfflig eller for å bli kjent!! Hva er det med oss normdenn egentlig....hvorfor er vi så arrogante og "lukka"!? Vel, gjør du dette selv da? Eller er du også arogant og lukket?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Jeg har det akkurat som deg. Er bare noen år eldre. Jeg er en hyggelig kar med ok utseende. At de ikke er interessert bryr meg ikke lengre. Synd for dem.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #15 Skrevet 2. september 2009 Jeg skulle nesten ønske jeg hadde møtt deg slik at jeg kunne satt fingeren på hva som var galt. Det virker jo faktisk som det er noe. Antakeligvis er det ganske lett å si hvis man møter deg, mange folk har et trekk eller to som de ikke har noen anelse om selv. For alt jeg vet går f.eks Morten Gamst Pedersen rundt og tror han er hot, selv om han ser ut som en fjortenåring.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #16 Skrevet 2. september 2009 En ting til, jeg har aldri sittet i et rom med en folkesamling og samtidig opplevd at noen har kontaktet meg for å være høfflig eller for å bli kjent!! Hva er det med oss normdenn egentlig....hvorfor er vi så arrogante og "lukka"!? Sånn er det sikkert for ho som sitter ved siden av deg også. Ingen kommer noen vei hvis ingen tar initiativ! Det er bare til å prate med sidemannen! Folk flest er veldig hyggelige og høflige og blir faktisk veldig glade hvis noen prater til dem. Du kan i hvertfall ikke sitte på rumpa med holdningen "jenter liker meg ikke" og vente på at noen skal ta kontakt med deg. Da kan du ende opp med å vente veldig lenge!
Gjest TS Skrevet 2. september 2009 #17 Skrevet 2. september 2009 (endret) Uansett, tror du hadde blitt overrasket over åssen jeg ser ut, i forhold til tråden jeg har postet her....men det er irrilevant egentlig, det er noe som ikke stemmer med åssen jeg presenterer meg!! Og nei, jeg er ikke arrogant selv...som sagt, alltid jeg som tar kontakt med mennesker først!! Jeg syntes det er teit at vi her i norge må kjenne folk så godt før man holder en samtale med dem, ELLER så må vi være fulle! Sitat fjernet. vimse-mod. Endret 3. september 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #18 Skrevet 2. september 2009 Min erfaring med menn er at de ofte ser ut som søppel hvis de sier at de ser bra eller kjekke ut. (ja, har jo måttet undersøke mannfolk på ulike nettsteder som kaller seg for "kjekken26" og "hotguy32" osv, det de har til felles er at de er en smule enkle, pluss at enkle menn tenderer til å ha et oppblåst selvbilde). :S
Gjest TS Skrevet 2. september 2009 #19 Skrevet 2. september 2009 MEN jeg har i det siste begynt å blit litt sånn selv, siden jeg har forstått at man skremmer folk her i landet hvis man fremstår som veldig pratsom og hyggelig!!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #20 Skrevet 2. september 2009 Jenter vil ha en fyr som er litt frempå. Om ikke daten min sikler litt når han tror jeg ikke ser, eller er litt sånn "tilfeldig klåfingra", så føler jeg at han ikke er tiltrukket av meg. Og så blir jeg tafatt og føler meg teit selv. (Kjønnsroller...) Jeg hadde forøvrig ALDRI trodd om meg selv at jeg skulle tipse noen om PUA. Men i dette tilfellet kan det kanskje være verdt et forsøk..? PUA= Pick Up Artist. Kursing fra glætte gutter i selvtillit og hvordan komme i kontakt med damer. (Google før du spør..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå