¤Linda¤ Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hei! Jeg kjøpte meg en PC som var inne til rep 3 ganger. Da fikk jeg endelig en ny,etter masse om og men. Nå har den nye dataen klikka også.Må den også inn 3 ganger før jeg kan få en ny? Jeg er en jente som er veeeldig forsiktig med tingene mine,feilene som dukker opp er svakheter med modellen.. Takk
*appifany* Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg kjøpte meg en PC som var inne til rep 3 ganger. Da fikk jeg endelig en ny,etter masse om og men. Nå har den nye dataen klikka også.Må den også inn 3 ganger før jeg kan få en ny? Jeg er en jente som er veeeldig forsiktig med tingene mine,feilene som dukker opp er svakheter med modellen.. Takk Hvor kjøpte du pc'n? Det er bare å sende en mail til de du kjøpte den fra og så kan sikkert de svare deg nøyaktig på hva du burde gjøre. Det er jo slik at om det er samme feil som må repareres 3 ganger, først da kan du få ny.
¤Linda¤ Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Takk for svar Ja,det er noe med et nettverkskort som driver klikker hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå