Gjest pilda Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Er ikke så bevandret i nettshopping men kjøpte meg produkter fra Strawberrynet og bestilte de 2 forsendelser, men måtte betale toll for begge to... Det endte opp med å koste meg 200 kr mer enn hvis jeg hadde kjøpt det i norge.... Noen som har erfaringer de kan dele med meg? hvordan kan man forhindre at dette skjer?
Vulpes Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 For å slippe moms må du passe på at det du kjøper koster til sammen mindre enn 200 NOK. Men jeg tror Strawberrynet er en av de butikkene som tilbakebetaler momsutgifter. Scan inn kvitteringene fra posten og send dem en høflig mail hvor du spør om det er mulig
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 strawberrynet tilbakebetaler alt du må ut med på posten for å hente pakka, som toll og moms. du trenger ikke en gang bestille i flere forsendelser. ta bare vare på kvitteringen, også scanner du denne og sender den på mail til kundeservice, sammen med ordrenummeret ditt. skriv bare at du vil de skal refundere det du betalte. de svarer deg innen et par minutter, når som helst på døgnet. har verdens beste service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå