Gjest Ojsann! Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 Noen som har prøvd den elektriske fotfileren og cellulittmassøren (i ett) som man kan bestille fra Nytt&Nyttig katalogen? Den koster jo bare 98; så det er kanskje vær ett forsøk? Er så lei av å file hard hud under føttene med fotfil, denne går jo rundt og rundt av seg selv.. Trodde aldri jeg skulle i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra en slik katalog, men denne så faktisk litt kjekk ut! Ti de som lurer på hvordan man kan "massere" cellulittene men denne, så er det sånn at det følger med en et annet "hode" med små knotter på som visstnok skal hjelpe litt til i kampen mot de hatede cellulittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Hei, jeg har ikke prøvd den du refererer til, men kjøpte en batteridrevet fotfil på Sparkjøp i fjor. Den virket ikke. Men jeg tror egentlig det var noe galt med den asså (og jeg er for lat til å reklamere). Hvis man får tak i noe slikt som virkelig virker, hadde det jo vært genialt! Det er bare så bånn kjedelig å file føtter og tær. Hva slags katalog er Nytt&Nyttig? Hmm, noe lignende Select-katalogen eller? Da er det vel i så fall bare å styre unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå