Gå til innhold

Bergans Lady Down jakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjøpte i fjor en Bergans dunjakke i str xs.Den ble litt liten(kjøpte fra nett)

Skal bestille ny nå,er det stor forskjell på S og M? Noen som vet? Vet ikke om noen steder som har jakken inne til prøving her...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Kjøpte i fjor en Bergans dunjakke i str xs.Den ble litt liten(kjøpte fra nett)

Skal bestille ny nå,er det stor forskjell på S og M? Noen som vet? Vet ikke om noen steder som har jakken inne til prøving her...

Litt seint svar, men jeg kjøpte en bergans down lady jacket, i en annen bergans jakke jeg har som er softshell har jeg M men når jeg kjøpte dunjakka i går kjøpte jeg L. Dama bak disken mente jeg skulle ha M, men det var ikke store forskjellen på M og L var det en annen ekspitør som sto der som sa. Jeg prøvde da begge størrelse med en stor joggegenser under. Du bør da M mener jeg siden du vanligvis bruker xs er ikke noe godt om den blir for trang heller.

Skrevet

Hei,

Har flere jakker fra Bergans, og de er alle i XL. Har prøvd L, men det funker ikke. De blir rett og slett for små så slik sett så stemmer størrelsesnøkkelen for mitt vedkommende. I alle fall så ville jeg valgt en størrelse som gir plass til kroppen pluss litt til :)

Skrevet
Hei,

Har flere jakker fra Bergans, og de er alle i XL. Har prøvd L, men det funker ikke. De blir rett og slett for små så slik sett så stemmer størrelsesnøkkelen for mitt vedkommende. I alle fall så ville jeg valgt en størrelse som gir plass til kroppen pluss litt til :)

Jeg er helt enig med deg Shinana:)Man skal velge den størrelsen man selv føler seg vel i selv om ekspitøren sier noe annet. Jeg følte meg vel i L jeg helt til eksiptøren sa at en størrelse mindre hadde nok vært bra. Da blir jeg bare Arggh..

Skrevet

Jeg bruker M til vanlig og M passet fint til meg når det gjelder denne jakken også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...