Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #1 Skrevet 9. august 2003 nettbutikk? Går det ann? Og i tilfelle hvor?
myagi Skrevet 9. august 2003 #2 Skrevet 9. august 2003 Henger meg på spm! Hvor? Erfaringer? Det er kanskje dyrere enn fra utenlandsk nettbutikk?
Cita Skrevet 9. august 2003 #3 Skrevet 9. august 2003 Innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å bruke pm-systemet til salg og egenreklame. Snikreklame er heller ikke tillatt. Annonseplass og tekstannonser kan ordens med redaktør [email protected] Reglene Orakel - moderator
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #4 Skrevet 9. august 2003 Har du ikke lov til å legge ut link en gang? Det er jo lov til å legge ut linker til alle mulige andre nettbutikker...De har jo ingen garanti for at ingen er med å drive de..
Cita Skrevet 9. august 2003 #5 Skrevet 9. august 2003 Nei, jeg har ikke lov. Men jeg har lov til å legge ut link til konkurrentene mine. Kan logge meg ut, å legge den inn "som gjest" men Cita er av prinsipp ikke gjest
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #6 Skrevet 9. august 2003 Innlegget er slettet. Orakel - moderator
Gry Skrevet 9. august 2003 #8 Skrevet 9. august 2003 Cita, hvorfor kjøper du deg ikke en firmabruker slik at du kan reklamere for butikken din hos oss? Reglene sier også at du ikke kan bruke pm til å spre reklame for eget foretak... Kvinneguiden er avhengig av at firmaer kjøper annonseplass hos oss, hvis ikke finnes ingen penger til drift, og Kvinneguiden må nedlegges. Derfor er vi strenge på det å drive egenreklame i forumet.
Cita Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 Cita, hvorfor kjøper du deg ikke en firmabruker slik at du kan reklamere for butikken din hos oss? Reglene sier også at du ikke kan bruke pm til å spre reklame for eget foretak... Kvinneguiden er avhengig av at firmaer kjøper annonseplass hos oss, hvis ikke finnes ingen penger til drift, og Kvinneguiden må nedlegges. Derfor er vi strenge på det å drive egenreklame i forumet. Ikke vær så "streng" da Gry :cry: Jeg spreeeeeeeeeer ikke, jeg ville jo bare gi Gjesten en link jeg. Driver ikke å sender Pm'er i "hytt og kaniner" med denne linken min Sender deg en pm jeg Gry Cita. Heeeelt Flat :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Hudpleieprodukter kan kjøpes hos Shineclub, som har produkter uten mineraloljer og er på høyde med Dermalogica o.l Sminke og hudpleie har jo bla Oriflame, No skin osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå