Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #21 Del Skrevet 10. september 2009 Enig med gjest før i innlegget - om du må velge på det viset så er ingen den rette. Vinglet sånn i min ungdom jeg også.... slo aldri feil når jeg hadde det sånn. Da var ingen den rette for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #22 Del Skrevet 18. november 2010 Oppdatering, for min egen del mest egentlig Det endte med at en fyr nr 3 dukket opp. DRØMMEMANNEN!!! Vi var halvveis sammen, men etterhvert poppet fyr nr 1 opp i hodet mitt igjen, og jeg tok mer avstand fra fyr nr 3.. Og når jeg bestemte meg for å virkelig satse på nr 3, så tror jeg det var for sent. Han virket veldig fraværende og kontakten mellom oss rant ut i sanden. Selvom jeg hadde unngått fyr 1 i en 4 mnd periode, så var han fremdeles forelsket i meg og jeg var fremdeles tiltrukket av han, så vi ble "friends with benefits" og nå er vi kjærester. 4mnd offisielt sammen. For min del har det vært følelsesmessig turbulent, fordi jeg føler noe mangler. Vet ikke hva han tenker.. mye pga mangel på kommunikasjon. Jeg tar meg selv i å tenke at jeg var dum som lot fyr nr 3 gli gjennom fingrene på meg, samtidig som jeg ikke angrer på at jeg satset på nr 1. Det var jo ofte han jeg tenkte på når jeg var med fyr nr 3, dermed kan ikke nr3 vært drømmemannen likevel. (selv om han virkelig var det) Gjennom all denne vinglingen har jeg lært at det er viktig å følge hjertet, for hjertet gir seg ikke før det får det det vil ha. Samtidig vet jeg nå at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 19. november 2010 #23 Del Skrevet 19. november 2010 Velg Fyr 1, fordi det er han du kommer til å være utro sammen med når du har blitt lei av det trygge forholdet til Fyr 2 etter en og en halv uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå