myagi Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg lurer påleveringstid og om man henter de som vanlig pakke på posten eller om man generellt slipper å fortolle slik som på lookfantastic og eds. Takketakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joop Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har bestilt 6 ganger fra StrawberryNet. Hver gang har jeg fått pakken innen 10 dager, bortsett fra en av pakkene som ble sjekket i toll, den kom ca. 15 dager etter bestilling. Hvis du bestiller for under 200 kr per pakke slipper du toll + moms og de greiene der. Hvis du bestiller for over 200 kr per pk og pakken din "slipper unna" toll-sjekk, slipper du også å betale noe ekstra. Når pakken har kommet til postkontoret "ditt", får du en beige lapp i posten der det er kopiert en del av adresselappen; denne er alltid merket HONG KONG. Du må ha med godkjent legitimasjon for å få pakken utlevert (VISA har jeg brukt, funker kjempefint det). Varene er forresten alltid innpakket i nydelig sølvfarget gavepapir! :D Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå