cilipili Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg var nede hos politiet i går for å få forbud mot kontakt og besøk fra mine foreldre. Jeg brøt kontakten med dem for ca.to mnd.siden, og etter dette har jeg fått en rekke truende og sjikanerende sms og mailer fra dem. På en time fikk jeg åtte stk. Disse inneholder trusler som: "Dette skal du svi for resten av ditt liv", "Jeg skal lage et helvete for deg, og du aner ikke hvor langt jeg kan gå" osv... Jeg har ikke svart på noe av dette. Er det noen her som vet hvor mye som skal til for å få besøk- og kontaksforbud mot noen?
Kitsune Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Sa ikke politiet noe om det da du var der?
TipsyTopsy Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg vet ikke hvor mye som skal til, men dette virker jo truende mot livet ditt. Så i dette tilfellet ville jeg trodd du fikk besøksforbud fra politiet ganske fort?
cilipili Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Politiet sa ikke noe om akkurat det. Det var visst opp til påtalemyndighetene. Men regner med det går bra. Håper iallefall det. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå