Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 1. september 2009 #1 Del Skrevet 1. september 2009 Hei. Jeg skal i dåp om kort tid, og jeg kunne trenge et par gode råd om hvordan jeg skal kle meg. Jeg har en fin kjole jeg brukte i et bryllup en gang, og noen andre til litt mindre fine selskaper. Hvor går grensen, hvor pynta skal man være i en dåp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 1. september 2009 #2 Del Skrevet 1. september 2009 Man har på seg finstasjen i dåp. Gjerne bunad, kjole, skjørt ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 1. september 2009 #3 Del Skrevet 1. september 2009 Bunad er alltid safe, men hvis man velger noe annet har jeg ikke inntrykk av at det er vanlig å pynte seg så veldig. Det foregår jo på formiddagen. Sist jeg var i dåp hadde jeg "den lille sorte", og flere av de andre damene gikk i pen bukse og skjorte/topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. september 2009 #4 Del Skrevet 1. september 2009 Av det jeg har erfart pynter man seg, men kanskje ikke den verste finstasen. Man kler seg gjerne etter årstiden/sesongen også. Pent, lyst (blomster o.l) tøy på våren/sommeren f.eks. Jeg ville nok valgt en litt enkel, pen kjole, pen cardigan e.l, høye hæler, pene smykker og en matchende clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå