Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #1 Skrevet 9. august 2003 Det jeg lurer på er, er jeg bare litt sprø og barnslig når jeg mener at det går ann å se på en person når de er forelsket i deg eller noen andre. Det er ikke så mange ganger (kanskje 3 eller 4)jeg har fått det blikket servert, men jeg mener at de ganger jeg sikkert har sanset det så kan jeg ikke ha tatt feil. Likevel tok jeg kanskje feil en gang, kanskje var det bare kåthet jeg så? Jeg kan liksom ennå ikke forstå at jeg tok så feil. Er jeg bare en dum romantiker? Kan man så enkelt blande sammen kåthet og forelskelse? Jeg viste ham åpenbart mine følelser på samme måte, men han sprang sin vei. Det burde jo være et tegn, men jeg var så sikker. Det er et sånt strålende, drømmende, beundrende blikk som er så deilig å føle på seg. Er det noen andre som har noen erfaringer med dette?
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #3 Skrevet 9. august 2003 Nei! Du er nok veldig naiv! Guddameg... så trist livet som "ikke naiv" skal være da Jeg syns det er sånn det skal være, hva er vitsen med å gi slike blikk da... hele vitsen blir jo borte, kjærligheten mister smaken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå