Gå til innhold

Hvor ofte flørter dere her

Fremhevede innlegg

Gjest negasjon
Skrevet

Jeg har aldri gjort det, men har mottatt par pm jeg ikke har svart på fra menn.

Hva med dere?

Svar ærlig da, uten å navngi brukere.

Hm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er dette noe sjekkested da?

Endret av LukaFrost
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hele tiden, jeg finnes ikke seriøs :cool:

Det er, for å være ærlig, forsvinnede få damer jeg finner tiltrekkende her inne.

Skrevet

Det er, for å være ærlig, forsvinnede få damer jeg finner tiltrekkende her inne.

-helt til jeg dukket opp for en drøy uke siden.

Skrevet

Mens det formelig flommer over av potensielt tiltrekkende karer, mener du? :engel:

:fnise:

Men for å svare TS: Spør du om folk har mottatt flørte-PM-er fra ukjente, eller lurer du på om folk flørter på KG sånn generelt sett?

Skrevet

Aldri. Jeg kan ikke sende pm som uregistrert, men ville ikke sendt flørtemeldinger uansett. Mennene her inne fremstår ikke akkurat som noen storfangster uansett. Stort sett er det menn som fremstiller seg selv som macho og superelskere, og da ser jeg helt automatisk for meg at det er stikk motsatt. Og ikke minst, hvordan kan man vite om mennene her i det hele tatt er menn :)

Skrevet

aldri hørt om. OM noen gjør det blir de slettet.

Skrevet

Tror jeg har mottatt en pm i løpet av min tid her, og har aldri sendt en selv.

Og jeg ser ikke helt for meg at det skjer i nærmeste framtid i et flørtesammenheng... jeg er særdeles kresen i min smak av kvinnfolk og når det kommer til mannfolka som holder til på dette forumet... ikke akkurat drømmemennene størstedelen av de for å si det mildt :fnise:

Skrevet

Prøver å få alle gutta her på kroken, jeg, men det har foreløpig ikke blitt no på meg. :fnise:

Det har vel egentlig aldri skjedd, nei. :sjenert:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Prøver å få alle gutta her på kroken, jeg, men det har foreløpig ikke blitt no på meg. :fnise:

Det har vel egentlig aldri skjedd, nei. :sjenert:

*Flørte hemningsløst med en godt gift firebarnsmor* :cool:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Fem, Brutale mann! :sminkedokke:

:sjokkert::enig:

Pluss du er blitt flørtet med på KG! :cool:

Skrevet
Er dette noe sjekkested da?

Selvsagt er det det. Alle steder er sjekkesteder. Hallo, våkne opp da du trette menneske.

Skrevet
Mens det formelig flommer over av potensielt tiltrekkende karer, mener du? :engel:

:fnise:

Heeey! Ikke bland meg opp i dette her!? :pasha:

Jupp, her strøymer det inn PervoMeldinger. :goodbye:

Gjest emera i.i
Skrevet

Joda, jeg fikk en saftig PM fra en kis her en gang. Ble slettet den gitt. Jeg sender ingen slike selv.

Skrevet

Jeg tror flørtegenet mitt har gått i dvale etter at jeg ble samboer. Eller, mer riktig er det vel å si at jeg kun klarer å flørte med samboeren, ikke med andre. Hm, kanskje det endrer seg når vi har bodd sammen litt mer enn de fire årene vi har til nå. :)

Jeg har en registrert bruker, men har aldri fått pm. Men så er jeg ikke så aktiv som registrert heller da, så profilen er ikke akkurat godt lagt merke til.

Skrevet
Selvsagt er det det. Alle steder er sjekkesteder. Hallo, våkne opp da du trette menneske.

Jeg syns det er dritkult å sjekke opp noen over en debatt om strekkmerker, eggløsningstester og biomødre.

Skrevet

Jeg har vært her i mange år. Hadde medlemsnr. som begynte på 4xx. Har aldri flørtet her inne. Fått EN god venn da. :)

Ja, nå skriver jeg helst som gjest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...