Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Det går an å fly fra Los Angeles (Beverly Hills) til New York ja. Jeg har flydd andre veien, men jeg husker dessverre ikke hvor lang tid det tok (muligens rundt 4 timer). Reiser du fra LA til NY vil du i tillegg miste noen timer pga. tidssonene.
Gjest Melchizedek Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Beverly Hills er ikke en by det er en bydel.
Lizzee Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Det er vel fra Los Angeles Int. Airport (LAX) du må fly ja. Det er flyplass i Long Beach og Burbank også. Men det er nok mest praktisk med Los Angeles sin egen flyplass vil jeg tro.
Gjest Gjest_Dinah_* Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 ^ Det er en egen by faktisk. Hvordan får du til det? Los Angeles er en by.. santa monica, beverly hills, brentwood, culver city osv er bydeler som ligger i Los Angeles.. Er lommekjent der ;-)
Gjest Gjestus Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Lurer pa om jeg skal fly fra Grorud til kristiansand jeg... LA er byen Som personen over skriver.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Beverly Hills har betegnelsen "by" i USA.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan får du til det? Los Angeles er en by.. santa monica, beverly hills, brentwood, culver city osv er bydeler som ligger i Los Angeles.. Er lommekjent der ;-) Beverly Hills har egen bystatus. Mange områder i Los Angeles har det. Santa Monica også forresten, som du nevner.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Beverly Hills har egen bystatus. Mange områder i Los Angeles har det. Santa Monica også forresten, som du nevner. Jada. Men har Beverly Hills egen flyplass da?
Xtend Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Hvordan får du til det? Los Angeles er en by.. santa monica, beverly hills, brentwood, culver city osv er bydeler som ligger i Los Angeles.. Er lommekjent der ;-) Lommekjent og lommekjent...historie og geografi har du ikke greie på ihvertfall. Santa Monica fikk bystatus i 1886, Beverly Hills i 1914 og Culver City i 1917. Disse byene ligger i Los Angeles County.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå