Gå til innhold

Fly fra Beverly Hills til New York?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å fly fra Los Angeles (Beverly Hills) til New York ja. Jeg har flydd andre veien, men jeg husker dessverre ikke hvor lang tid det tok (muligens rundt 4 timer). Reiser du fra LA til NY vil du i tillegg miste noen timer pga. tidssonene.

Gjest Melchizedek
Skrevet

Beverly Hills er ikke en by det er en bydel.

Skrevet

Det er vel fra Los Angeles Int. Airport (LAX) du må fly ja.

Det er flyplass i Long Beach og Burbank også. Men det er nok mest praktisk med Los Angeles sin egen flyplass vil jeg tro.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Dinah_*
Skrevet
^ Det er en egen by faktisk.

Hvordan får du til det? Los Angeles er en by.. santa monica, beverly hills, brentwood, culver city osv er bydeler som ligger i Los Angeles..

Er lommekjent der ;-)

Gjest Gjestus
Skrevet

Lurer pa om jeg skal fly fra Grorud til kristiansand jeg...

LA er byen :) Som personen over skriver.

Skrevet

Beverly Hills har betegnelsen "by" i USA.

Skrevet
Hvordan får du til det? Los Angeles er en by.. santa monica, beverly hills, brentwood, culver city osv er bydeler som ligger i Los Angeles..

Er lommekjent der ;-)

Beverly Hills har egen bystatus. Mange områder i Los Angeles har det. Santa Monica også forresten, som du nevner.

Skrevet
Beverly Hills har egen bystatus. Mange områder i Los Angeles har det. Santa Monica også forresten, som du nevner.

Jada. Men har Beverly Hills egen flyplass da?

Skrevet

Er lommekjent der ;-)

Lommekjent og lommekjent...historie og geografi har du ikke greie på ihvertfall. Santa Monica fikk bystatus i 1886, Beverly Hills i 1914 og Culver City i 1917. Disse byene ligger i Los Angeles County.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...