Anglofil Skrevet 11. september 2009 #21 Del Skrevet 11. september 2009 Litt sol, men ikke kjempevarmt, opphold, gjerne rett etter at det har regnet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 12. september 2009 #22 Del Skrevet 12. september 2009 Det aller beste som finnes er klinkende klart høstvær. Litt kjølig i lufta, men samtidig helt klart og gjerne litt sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLarsere Skrevet 12. september 2009 #23 Del Skrevet 12. september 2009 Vindstille,sol og 30 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slem_Pike Skrevet 15. september 2009 #24 Del Skrevet 15. september 2009 Alt vær er mitt favoritt vær. Vel, med unntak av snø. Er veldig fint å se på når man sitter inne foran vinduet med ein kopp kakao i hånda, veldig fint å se på når det legger seg på fjellene rundt her, men det er noe dritt å gå i og det blir alltid til is og sørpe helvete. Vinter er noe dritt til tider. Greit nok, er jo tider eg kan like ein type vær litt mindre, spesielt om det har "puse" regna i fleire dager f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #25 Del Skrevet 16. september 2009 Skikkelig tungt, høljende regn. Elsker å sitte på terassen under tak og høre på lyden av regndråper som skyter mot taket og alt rundt meg. Dessuten er alle så sure og grinete i dette været, og det gjør meg bare ekstra glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri K. Skrevet 16. september 2009 #26 Del Skrevet 16. september 2009 Opprinnelig kommer jeg fra Vestlandet, så jeg synes ofte det er friskt med litt regn og vind, og at sjøen "koker" litt... Årstiden jeg er mest glad i, er våren. Da er vinteren over og alt spirer og gror. Jeg har aldri vært noe glad i snø og kulde. For min del hadde det vært topp om det kun var snø i desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. september 2009 #27 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg liker best pøsregn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2009 #28 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) En god høststorm (med regn) :rødme: Ellers glad i når det er helt vindstille og snøen daler ned i store flak som en annen skrev her inne Endret 20. september 2009 av Iza'bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canya Skrevet 28. september 2009 #29 Del Skrevet 28. september 2009 Helt klart stormvaer!! Det finnes ikke noe bedre enn naar det er kjempestorm og man blaaser avgaarde omtrent pga sterk stormvind. Og regn lyn og torden ogsaa. Beste jeg vet. Elsker baade aa vaere ute og inne paa slike dager! Bare synd det er saa faa av dem! Soldager er kjedelige.. Deilig men kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #30 Del Skrevet 28. september 2009 Eller hva er ditt favorittvær? Jeg har liksom flere typer favorittvær. 1. Sol og blå himmel på en skikkelig fiin høstdag! 2. Sol og blå himmel på en skikkelig fiin vinterdag med MASSE snø! 3. Sol og blå himmel på en skikkelig fiin vårdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemor Skrevet 5. oktober 2009 #31 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg elsker når det regner horisontalt og når det blåser. Jeg går gjerne ut en tur og tenker på alle kreftene og årsaken til hvorfor været er sånn som det er... jeg veit, jeg er rar, men fascinasjonen har kommet jo lengre ut i studiet jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Étaín Skrevet 29. oktober 2009 #32 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå som jeg har lest alle svarene, så vet jeg ikke helt. Jeg liker i grunnen all slags vær, men sørpe på grunn av snø og varmegrader kan jeg styre meg for. Ikke at det regnes som vær, men.. Jeg liker varme, solrike dager om sommeren, fordi det er behagelig å slippe og kle på seg lag på lag. Jeg liker den friske høstluften og fargene på bladene før de faller. Jeg liker regn så lenge det ikke er kaldt samtidig. Jeg liker de kraftige høstvindene som rusker skikkelig i håret når jeg er ute. Jeg liker kulde og snø om vinteren, at det gnistrer og knirker når du går på snøen og at den glitrer i sola, og jeg liker når snøfillene daler sakte. Og så liker jeg våren når det begynner å bli bart og varmt igjen. Jeg må si som en lenger fremme i tråden sa: Jeg er så glad jeg bor i et land med sterke årstider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss daisy Skrevet 6. desember 2009 #33 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker når det er vær! når sjøen går hvit pøsregn når det sner (som skjer alltfor sjelden der jeg bor) mild sommerbris stille før stormen lyn og torden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå