Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 Finnes det noe i det heletatt som hjelper mot cellulitter egentlig? Jeg er ikke spesielt feit og jeg trener regelmessig, men likevel har jeg flusst med cellulitter og jeg er under 30. Jeg har prøvd alle mulige cellulitt kremer uten at de har vist resultater, prøvd å gni lårene inn med kaffe osv... Har ennå ikke prøvd en sånn maskin som det reklameres for, vil ikke kjøpe det om det ikke er bevist at det hjelper. Er det noen som har prøvd den som kan si noe om den? Når jeg ser andre på stranden er det bare veldig få som jeg synes har cellulitter føler meg så stygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Har sånn maskin, men kan ikke bekrefte hverken det ene eller det andre, siden jeg aldri har klart å følge det opp skikkelig. Men inntrykket mitt er at jeg kastet bort pengene mine. Dessuten har den vært på markedet så lenge nå, at OM det hadde virket (synlige resultater) - så hadde det stått om det i alle bladene!! Så spar pengene dine du! BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #3 Del Skrevet 9. august 2003 prøv å tren med plastfolie... har hørt det skal funke.. skjønnhetssalongene bruker jo også det. les inlegget mitt litt lenger ned på siden om cellulitter og plastfolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #4 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for svar... forstår ikke hvorfor jeg er forbannet med cellulitter.. På stranda ser jeg jo nesten ingen andre som har det... Ja, den masinen er jo gnaske dyr, det er derfor jeg spør. De påstår jo på reklamen at allerede etter to uker skal man være kvitt ca.50%, men stoler heller på de som har brukt en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #5 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for svar... forstår ikke hvorfor jeg er forbannet med cellulitter.. På stranda ser jeg jo nesten ingen andre som har det... Ja, den maskinen er jo gnaske dyr, det er derfor jeg spør. De påstår jo på reklamen at allerede etter to uker skal man være kvitt ca.50%, men stoler heller på de som har brukt en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 11. august 2003 #6 Del Skrevet 11. august 2003 Hei! Jeg kan ikke sverge på at dette hjelper, men jeg fikk tipset av en seriøs aerobic-trener, så du kan velge selv om du vil tro på det.... Altså; det å strekke ut bakside lår skal visstnok redusere cellulitter, iflg henne da. Og da skal det strekkes skikkelig! (Hun driver oss ganske hardt på treninga !!) Ligg på ryggen med den ene foten langs gulvet og strekk den andre opp og mot deg så langt du klarer. Hælen skal være det høyeste punktet, og kneet skal være rettet ordentlig ut. VIKTIG! Strekk så godt du kan i noen minutter. Så tar du et hoppestrikk eller lignende og legger under fotsålen og drar foten litt mot deg. Pust inn, og dra foten enda litt lenger når du puster ut igjen. Dette skal kjennes skikkelig, altså! Hold på så lenge du orker, og så er det andre foten sin tur! Som du skjønner så krever denne metoden litt fysisk innsats, men er kanskje verdt å prøve siden du har prøvd så mye annet som ikke virker...? Uansett om det blir mindre cellulitter av det eller ikke, får du iallefall en god følelse etterpå! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 11. august 2003 #7 Del Skrevet 11. august 2003 Hei! Jeg kan ikke sverge på at dette hjelper, men jeg fikk tipset av en seriøs aerobic-trener, så du kan velge selv om du vil tro på det.... Altså; det å strekke ut bakside lår skal visstnok redusere cellulitter, iflg henne da. Det er noe om at strekkingen driver slaggstoffer ut av kroppen. Og det skal det strekkes skikkelig! (Hun driver oss ganske hardt på treninga !!) Ligg på ryggen med den ene foten langs gulvet og strekk den andre opp og mot deg så langt du klarer. Hælen skal være det høyeste punktet, og kneet skal være rettet ordentlig ut. VIKTIG! Strekk så godt du kan i noen minutter. Så tar du et hoppestrikk eller lignende og legger under fotsålen og drar foten litt mot deg. Pust inn, og dra foten enda litt lenger når du puster ut igjen. Dette skal kjennes skikkelig, altså! Hold på så lenge du orker, og så er det andre foten sin tur! Som du skjønner så krever denne metoden litt fysisk innsats, men er kanskje verdt å prøve siden du har prøvd så mye annet som ikke virker...? Uansett om det blir mindre cellulitter av det eller ikke, får du iallefall en god følelse etterpå! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 11. august 2003 #8 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for svar... forstår ikke hvorfor jeg er forbannet med cellulitter.. På stranda ser jeg jo nesten ingen andre som har det... Da kan du umulig ha vært på samme strand som meg - og ganske mange andre som jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Lula Skrevet 12. august 2003 #9 Del Skrevet 12. august 2003 De fleste kvinner har faktisk cellulitter i større eller mindre grad, så at du ikke ser dette på andre på stranden lyder merkelig. Mitt råd: Spis sunt og riktig og tren jevnlig. Gjør deg til venn med HELE kroppen din, og venn deg til cellulittene først som sist. De er nemlig kommet for å bli!!!! De kan bli litt mindre synlig om du er godt trent. Hvis du skrubber deg hver dag med hampvott og smører deg inn med en god bodylotion (nei, den trenger ikke koste 1000.-), så føles huden mykere og glattere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 12. august 2003 #10 Del Skrevet 12. august 2003 smilehull sier min kjæreste om cellulitene mine...men nå har de jammen krøpet langt nedover...nesten til knea når jeg klyper sammen fettet.. Etter et år uten trening, graviditet( m verden nydligeste baby som resultat) og vektoppgang føler jeg meg veeeldig bølgete og klumpete,, Har prøvd div. kremer tidligere, ser bedre ut til en slutter m kremen.Tror faktisk endel av de kremene skaper hevelse så du ser glattere ut.. Men er klar for å prøve noe nytt hvis det dukker opp et supertips her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2003 #11 Del Skrevet 13. august 2003 Vekk med kaffe, VEKK med sukker, drikk mye rent vann, spis frukt og grønnsaker i mengder. Mosjonér og prøv Comet som du får kjøpt i mange parfymerier, eller henvend deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå