Gjest opernila Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Fra da dere ble sammen til dere har flyttet sammen? Har dere det bra dersom dere har flyttet sammen fort?
Kari-Kari Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Vi flyttet sammen etter ca 2 mnd og vi er framdeles sammen etter 5 år! :rødme:
^^Belle^^ Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Vi flyttet sammen etter nesten ett år. Nå er vi gift og har vært sammen i 7.
Gjest wahaj Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Vi flyttet sammen etter 3 mnd. Mye iogmed at det var masse problemer i familiehjemmet mitt. Vi er fortsatt sammen, forlovet og ventger barn :-)
Arkana Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Vi flyttet sammen etter 9 måneder. Vi er fremdeles sammen (gift og har barn) 10 år etter.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Vi flyttet sammen etter 6 uker, og "feiret" 17 år sammen for 3 dager siden.
Fi Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Vi flyttet sammen etter 1 måned, fortsatt sammen etter snart 6 år:)
Anglofil Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Jeg flyttet vel mer eller mindre inn til ham etter 6 mnd, men offisielt tok det ett år. Mvh Yvonne
Heart7086 Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Hmm, vanskelig spørsmål du:) Vi bodde veldi langt fra hverandre(over 100mil) da vi først begynte å prate, møtte han en gang, og ca 6 mnd etter flytta jeg ned til han. Vi har nå bodd sammen ca 5 år, og planlegger bryllup til neste år.
Gjest EmilyLane Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Omtrent med en gang, men offisielt etter 5 mnd. Gikk litt for fort for oss synes jeg, og har vært en av grunnene til at vi har kranglet mye. Var samboere i 3 år, nå bor vi ikke sammen mer (pga studier) og jeg synes det fungerer mye bedre nå som vi får den kjærestetiden vi aldri hadde. Om 3 år igjen er vi klare til å flytte sammen igjen, og vet mye bedre hva vi går til
Gjest Bond Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 (endret) mellom 1 og 1,5 år, men vi bodde i forskjellige land, så det var ikke bare bare heller Fungerte bra det og, selv om det kan regnes som ganske lang tid, ser jeg her? Endret 1. september 2009 av Bond
Gjest Cynthia Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Oi...tankevekker. Jeg kan ikke tenke meg å flytte sammen med noen på minst 2-3 år ennå. Samme hvor rett han må være. Er det vanlig at folk under 25 flytter sammen så raskt som det skisseres i tråden her? Jeg har få venner som har gjort det.
Gjest Iah Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Vi har vært sammen i snart 1 år og har enda ingen planer om å flytte sammen. Jeg bor alene for første gang i mitt voksne liv, og jeg trives veldig godt med det.
Pokahonta Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 Vi har vært sammen ett år, og enda ikke flyttet sammen.. men han har barna deltid, så det gjør jo alt litt mere komplisert! Kjærestetid er gøy, likevel. Forrige gang flyttet jeg omtrent rett inn, og det var ikke så kult når den første forelskelsen hadde gitt seg og man hadde hatt godt av å savne litt. Når jeg ikke har sett kjæresten på 4 dager nå, så sitter jeg omtrent en time og bare tripper etter at han skal komme hjem! Baksiden er å ha ting her og der.. Det er kjipe greier!
Ulva Skrevet 1. september 2009 #15 Skrevet 1. september 2009 Vi hadde vert sammen i 6 mnd når vi flytta sammen, har aldri angret meg Vi har vert sammen i snart 3 år og venter barn i november Gifter oss i Aug 2011
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 Fra da dere ble sammen til dere har flyttet sammen? Har dere det bra dersom dere har flyttet sammen fort? Legg merke til at så godt som alle her svarer for sitt eksisterende forhold. Historiene om å ha flyttet sammen med 3-4 ulike personer oppover, forhold som gikk i stykker osv, står ikke her.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #17 Skrevet 1. september 2009 jeg er 29. første samboerskap. flyttet inn etter 7 måneder, har vært sammen i 2,5 år.
Rosalie Skrevet 1. september 2009 #18 Skrevet 1. september 2009 I nåværende forhold, var vi sammen i 2,5 år før vi flyttet sammen. Nå har vi vært sammen i 6 år til sammen. I mitt forrige forhold flyttet vi mer eller mindre sammen i løpet av meget kort tid, noe som kjapt drepte alt av romantikk, og det ble en del krangling av det, for vi kjente hverandre ikke godt nok. Jeg er veldig glad for at samboer og jeg ventet så lenge som vi gjorde.
Afaia Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Jeg og x flyttet sammen etter litt over tre år. Min nåværende bor ca 1 minutt unna å gå og jeg sover hos han hver eneste natt. Det er altfor tidlig å flytte sammen, men jeg håper vi kommer dit en dag.. :rødme:
Arkana Skrevet 1. september 2009 #20 Skrevet 1. september 2009 Legg merke til at så godt som alle her svarer for sitt eksisterende forhold. Historiene om å ha flyttet sammen med 3-4 ulike personer oppover, forhold som gikk i stykker osv, står ikke her. Vel, jeg har aldri bodd sammen med noen andre. Så mitt første, og eneste, samboerforhold og ekteskap begynte etter 9 mnd og varer fremdeles. Men det er nok ikke uvanlig å ha bodd med flere kjærester før man finner den rette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå