Retz Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 I dag reiser jeg på hytta. Har planer om å pugge instruksjonsboka til den nye Powershot'n. Jeg tror neppe det blir tid til å grille, bade, spise jordbær eller fiske den aller største breiflabben noen noensinne har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 God tur. Husk nå å ta bilde av den store fisken som du ikke har tid å fiske, da! Imens skal jeg sitte helt rolig og feire min og din bursdag. Jeg tenker jeg tar en liten dusj i kveld, friserer meg rufsete og ikler meg den peneste av de utslitte hettejakken jeg har i skapet. Så skal jeg sminke meg HELT usminket, mens jeg tar en liten rødvinsskål - for meg og deg. De øl'ene som jeg har påstått jeg har drukket opptil flere ganger her på KG, står fortsatt i kjøleskapet - og der skal de få stå. Jeg skal feire deg på forskudd, men i og med at du er opptatt med å ikke gidde å fiske, så blir det rødvin ... og en skål - for løvinnene - for deg og for meg - og selvfølgelig for pønky også som ikke er løvinne, men som like fullt er verd en skål! Det skal jeg gjøre ... :suss: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2003 Dæver'n, Zirine, når er din bursdag? Vet du også har på denne tida, men husker aldri datoer! Jeg er hjemme igjen til min egen bursdag, men synes den usminkede hettejakkeidéen var meget god. En av dine bedre! Vi reiser om en times tid, prøver å plotte det inn etter rushtida, men før butikkene stenger. Må handle mat. Fy faen, det er varmt. Jeg tusler rundt i truse og singlet. Rart hvor lett man glemmer hva man har på seg, jeg var på vei ned til postkassestativet da en sjokkert snuppe hykka tak i singleten og dro meg inn døra igjen. De sliter med så mange hemninger, disse tenåringsjentene. En stor schåll tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 Dæver'n, Zirine, når er din bursdag? Vet du også har på denne tida, men husker aldri datoer! Saken er den, jeg husker jo heller aldri datoer. Og siden jeg ikke helt husker din, til tross for at du har sagt det tusenvis av ganger, så tenkte jeg at det er greit at du heller ikke husker min. Så har vi ballanse her - ballanse er viktig Jeg er hjemme igjen til min egen bursdag, men synes den usminkede hettejakkeidéen var meget god. En av dine bedre! Ja, jeg vil jo gjerne gjøre stas på deg vettu :D Fy faen, det er varmt. Jeg tusler rundt i truse og singlet. Rart hvor lett man glemmer hva man har på seg, jeg var på vei ned til postkassestativet da en sjokkert snuppe hykka tak i singleten og dro meg inn døra igjen. De sliter med så mange hemninger, disse tenåringsjentene. Ja, jeg vet. Jeg var på tur ut døren her forrige dagen da eldstejenta sa til meg: - det er ikke det at du ikke er pen, for det er du virkelig mamma, menne ...... du er jo penere med sminke da ... Så da var det bare en ting å gjøre ... Gratulerer med nytt kamera forresten. Jeg tar gjerne imot bilder når du ankommer hjemmet. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulerer med nytt kamera forresten. Jeg tar gjerne imot bilder når du ankommer hjemmet. Tænkju! Bilder skal bli! Skal først og fremst prioritere å teste ut lukkerstyrt, blenderstyrt og manuell innstilling, (bruker omtrent aldri autofokus på den gamle speilrefleksen, og kommer neppe til å benytte meg særlig av det på dette) pluss finne fram til en ok teleinnstilling for portrett. Jeg slapp opp for USB-porter, måtte bestille ny duppeditt med 4 ekstra. :hick: Jeg kan ta bilder av kuer til deg. Det er mange kuer på det stedet. Og bønder. Et bilde med ku, og et bilde med bonde tenker jeg vi sier. Da blir du nok glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 9. august 2003 #6 Del Skrevet 9. august 2003 God tur - litt sent men godt !! Si fra når breiflabben er servert så tar jeg meg en tur !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 10. august 2003 #7 Del Skrevet 10. august 2003 Det kan se ut som om det blir en tid før breiflabben kommer, men jeg skal si fra når hun er på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå