Gjest negasjon Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg har observert at det er noen mannlige (og kvinnelige) brukere som latterligjør kvinner, er rasistiske, men særlig menn, men ikke alle mannlige brukere her. Hvorfor svarer dere dem? Hvis de ikke får respons på sine innlegg, tror jeg de blir lei kg. Her er en link, men den beskriver bare deler av den uskikken som henger ved kg nå. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry7242968 Jeg er ikke i mot mannlige brukere her, noen får oss til å tenke og er positive selv om de er i mindretall. Hva om vi ignorerer både gjester, mannlige og kvinnelige brukere som er diskriminerende? På spørsmålet om kg vil bestå og om ikke alle har vært negative i enkelte tråder, mener jeg de som alltid er negative og som får lov til å komme med rasistiske og fordømmende uttalelser. Noen mener kanskje at det er viktig at alle får uttale seg fritt, men har jeg lest riktig, får menns uttalelser stå uten å bli moderert i langt større grad enn kvinners, men årsaken ligger vel i at kvinner er i flertall her. Hvorfor svarer dere på innlegg fra menn som er diskriminerende? Svarer vi ikke, blir de lei seg og forsvinner fra kg, eller tar jeg feil?
Tabris Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg er enig med deg. Jeg synes også at vi rett og slett bare bør ignorere slike poster.
Gjest MannMedMeninger Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg ser ikke problemet? TS kommer med patetiske generaliseringer også er det noen som har forsvart sin storhet som mann. Man kommer faktisk ikke unna at vi menn faktisk har utrettet mye mer enn dere, og da syns jeg også det blir for dumt å komme med slike generaliseringer som at vi er så primitive. Jeg tror, om jeg hadde vært kvinne, hadde vært litt mer ydmyk i forhold til slike saker. Samme hvordan du vrir og vender på det, så er det vi som har gitt dere friheten, og det er ikke dere som har skaffet den. Jeg syns det blir utrolig flåsete at flere kvinner her og kvinner rundt om i landet liker å latterliggjøre menn, når vi menn har utrettet så mye stort. Litt mer ydmykhet her, og ellers i livet, så skal dere vel se at det blir færre av oss "bitre" menn.
pøbelsara Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg ser ikke problemet? TS kommer med patetiske generaliseringer også er det noen som har forsvart sin storhet som mann. Man kommer faktisk ikke unna at vi menn faktisk har utrettet mye mer enn dere, og da syns jeg også det blir for dumt å komme med slike generaliseringer som at vi er så primitive. Jeg tror, om jeg hadde vært kvinne, hadde vært litt mer ydmyk i forhold til slike saker. Samme hvordan du vrir og vender på det, så er det vi som har gitt dere friheten, og det er ikke dere som har skaffet den. Jeg syns det blir utrolig flåsete at flere kvinner her og kvinner rundt om i landet liker å latterliggjøre menn, når vi menn har utrettet så mye stort. Litt mer ydmykhet her, og ellers i livet, så skal dere vel se at det blir færre av oss "bitre" menn. Jeg blir helt rørt over at du helt personlig tar æren for alt det store menn har utrettet i historien.
pøbelsara Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Forøvrig er jeg helt enig med negrasjon og Tabris og beklager at jeg gikk på limpinnen.
Gjest negasjon Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Jeg også. Noen menn har tydeligvis ikke lært noe fra historien, eller kanskje de ikke har lest historie? Sitat: Er et overtall av menn her som har lest histoiren feil og tolket som fandens prester tolker/tolket bibelen. Jeg forstår ikke hvorfor det gis så mye oppmsomhet til disse. Men en singel mann som aldri har fått seg noe særlig, vil håpe at et vennskap med en kvinne kan føre til et forhold. En singel mann som har hatt mange partnere, vil tolke vennskapet som en mulighet til å få seg et nummer eller flere. En mann som er i et forhold, får ikke lov av partneren til å ha damevenner, hvis ikke hun selv blir inkludert og presentert. Jeg har noen mannlige venner som av respekt for min eks, ikke tenker på meg som annet enn en type søstelig person, og jeg har mannlige venner med hiv og mannlige venner med homofil legning. Og jeg er venner med par av eksene mine, men vi ses bare av og til og vi har jo allerede hatt sex i alle mulige varianter da vi var sammen før gløden forsvant. så da er det litt lettere. Jeg sier ikke at vennskap til en mann er umulig. Men det virker vanskelig selv om jeg har noen venner/bekjente jeg gir en klem og som jeg kjenner rimelig bra, men de har kjent meg i mange år. Å få seg en ny mannlig venn, tror jeg er vanskelig, fordi jeg har opplevd det samme som ts. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry7243222 At noen ikke kan lese en link og ikke vet hva det betyr, før de svarer og uten ha lest historie eller har tolket det som fanden tolker biblelen
Gjest negasjon Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Forøvrig er jeg helt enig med negrasjon og Tabris og beklager at jeg gikk på limpinnen. Du er tilgitt. Jeg vil ikke frem til at alle menn her inne er i egen klasse, noen er jo helt gærne men ok likevel. Noen kvinner her er fordømmende, men ikke på samme måte, ikke som jeg har sett. Gjestene har jeg et godt inntrykk av, og jeg overser de som i rus skriver noe stupid eller vulgært. Det er bare vi som er faste brukere som kan bestemme hvordan kg skal se ut, hvis ikke konsernet som kjøpte kg, lager profiler selv, både kvinnelige og mannlige, jeg er i stand til å tro det, for å danne en slags målingsmening, men vi kan jo la være å svare. Noen menn her er hyggelige, noen er merkelige, men de angriper ikke på et rasistisk grunnlag eller et undertrykkende grunnlag.
Gjest Melchizedek Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Det finnes et ordtak En god kvinne er bedre en en god mann. Men en ond kvinne er ondere en en ond man.
Gjest negasjon Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 (endret) Det finnes et ordtak En god kvinne er bedre en en god mann. Men en ond kvinne er ondere en en ond man. Ha ...er du en mann? Nå gir jeg meg over, jeg svarer. Glemte meg, du er sikkert en viss type mann. Hva mener du, jeg har ikke lest så mye her, så jeg kan ikke gjette heller. Jeg kan ikke ta dine ord bokstavelige, etter å ha studert ti prosent av alle torturmetodene som finnes gjennom bøker, men der står det ingenting om at kvinner har funnet opp disse torturmetodene? Link? Jeg svarer deg, tror du er mann, men jeg har bor jo ikke på kg og jeg kan ikke huske alle. Jo, jeg husker deg i snikk snakk. Der var du hyggelig. Jeg har et inntrykk av at noen damer har hengt dag og natt på dette forumet og ikke liker at de svarer feil. Men jeg har ikke sagt at noen svarer feil. Selv om jeg har lest Jens Bjørneboe, har jeg ikke sansen for alt. Er folk redde Orkla? Men tilbake til poenget, glemmer vi oss? Innlegget er endret iht KGs regler. Strix, mod Endret 1. september 2009 av Strix
Gjest Melchizedek Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 (endret) Ha ...er du en mann? Nå gir jeg meg over, jeg svarer. Glemte meg, du er sikkert en viss type mann. Hva mener du, jeg har ikke lest så mye her, så jeg kan ikke gjette heller. Jeg kan ikke ta dine ord bokstavelige, etter å ha studert ti prosent av alle torturmetodene som finnes gjennom bøker, men der står det ingenting om at kvinner har funnet opp disse torturmetodene? Link? Jeg svarer deg, tror du er mann, men jeg har bor jo ikke på kg og jeg kan ikke huske alle. Jo, jeg husker deg i snikk snakk. Der var du hyggelig. Jeg har et inntrykk av at noen damer har hengt dag og natt på dette forumet og ikke liker at de svarer feil. Men jeg har ikke sagt at noen svarer feil. Selv om jeg har lest Jens Bjørneboe, har jeg ikke sansen for alt. Er folk redde Orkla? Men tilbake til poenget, glemmer vi oss? Beklager men jeg forstår ikke helt hva du sier nå. Du forvirrer meg noe veldig få greier Endret 1. september 2009 av Strix
Gjest negasjon Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 (endret) Beklager men jeg forstår ikke helt hva du sier nå. Du forvirrer meg noe veldig få greier Husker du den vestkantdama Milla (der er ikke lov å nevne hennes navn her men jeg gjør det), som ble utsatt for spekulasjoner og som hadde dagbok, som ingen brukere som leser dagbøker "bare måtte lese". Konklusjon; var at det var en gjeng fra blindern, eller en fantasifull dame i alderdommen eller en tja... kanskje det var jeg? Men vi får ikke lov å spekulere, og gjetter din alder til under krim. lavalder. Kanskje litt over. Men det jeg vil frem til er at du ikke husker det, for du er ny her, og jeg kjenner ikke deg, og jeg kjenner meg ikke ijgen for alle har skiftet nick, bortsett fra noen få pga den ukulturen som egentlig alltid har eksistert her. Men av nye brukere har blitt belyst. Kvinner, svarer jeg en macho nå??? Endret 1. september 2009 av negasjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå