Gå til innhold

hvordan aktivere cookies??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger hjelp!

har fått meg ny e-post adresse et sted, men når jeg prøver å logge meg inn på den står det at jeg må aktivere cookies først.

hvordan gjør jeg det??

(ps. jeg har norsk tekst på nettleseren)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

I Internet Explorer 6 finner du innstillingene under Tools > Internet Options > Privacy (Verktøy > Alternativer for Internett > eh, aner ikke :) ).

• 1 måned senere...
Skrevet

joda dere vet det! spytt ut! :( hotmail sier at jeg må aktivere cookies her... hjelp oss nå da! :(

Skrevet

Skal vi se om jeg klarer å oversette dette til norsk (Går ut fra at du har Internet Explorer 6.0):

Høyreklikk på Internett Explorer-ikonet på desktoppen og velg "Egenskaper".

Da får du opp et dialogvindu med 7 faner.

På engelsk heter disse (I rekkefølge fra ventre) "General", "Security", "Privacy",(...)

Jeg vet ikke hva de oversetter "Privacy" med på norsk, men det er fane nummer 3 fra venstre du skal inn på. Her kan du stille inn sikkerhetsinstillingene for Internet. For å akseptere Cookies må denne være satt til "Medium Høy" eller lavere. (trur eg...)

Det skader ikke å forsøke :D

Skrevet

Yap - du må aktivere cookies fra browseren din!

=)

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du har åpent Internet Explorer går du på Verktøy -> Alternativer for Internett -> Personvern. Nivået bør stå på middels. Hvis det ikke virker kan du gå inn på rediger og skrive inn adressen til internettsiden der informasjonskapsler skal være tillatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...