Gå til innhold

Seksuell trakassering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min søsters mann som jobber i en sparebank på Nordvestlandet var utro flere ganger med sin 13 år eldre kvinnelige sjef. Lederen hadde også teamfester med "obligatorisk" boblebad hjemme hos seg selv. Min søster og han skulle gifte seg i sommer. Hun tilga ham da det viste seg ifølge flere kolleger at lederen hadde lagt seg etter ham og at han følte det var vanskelig å avvise henne. Og lederen har prøvd seg på flere av de ansatte i fylla, og har visstnok et alkoholproblem. Lederen er nå skilt(surprise!), og min søster og mannen har det bra. Men i disse metoo-tider så må ikke vi kvinner gjøre det samme som mannlige sjefer har gjort. Da undergraver vi oss selv! Jeg kan for øvrig fortelle at det ble opprettet en varslingssak mot henne, men den kokte bort da min søsters mann ikke turde å gå imot den kvinnelige sjefen sin da hun kom med utilslørte trusler om karrieren hans, etc. Han søker andre jobber, men det er en liten by på Nordvestlandet med lite omløp av stillinger. Hva synes dere andre om kvinnelige ledere som gjør slikt?

Anonymkode: 56d53...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...