Gå til innhold

Vurderer Facebookprofil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å få Facebookprofil. Men går det an å ordne så alle kommentarer på "veggen" (og eventuelt andre steder på min side) må godkjennes av meg før de vises? Eller kommer ting automatisk opp på min side, etterhvert som vennene skriver?

Eller kan jeg velge hvem som får se hva som står på "veggen"? Vil ikke at alt alle skriver skal leses av alle andre. Selv om de er i vennelisten min.

Videoannonse
Annonse
Gjest BrennheteBadeand
Skrevet

Det som blir skrevet på veggen tror jeg nok alle får sett. Men du har jo en chat som fungerer sånn passe der, å sånn pm opplegg om du skal skrive noe du ikke ønsker at alle andre skal se..

Kan godt hende det er no innstillinger for veggen å men jeg finner ikke noe hvertfall, men nå er ikke jeg flinkest til å finne frem der heller :P

Gjest Gjest_spinell_*
Skrevet

Du kan ordne profilen slik at ikke alle kan se det som står på wall-en din.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du vil begrense tilgangen til wallen din. Mange bruker wallen til å skrive superpersonlige ting. Skulle det skje, så slett meldingen og skriv en privat beskjed til vedkommende om at du setter pris på at private ting sendes med privat beskjed.

Ellers så kan du dele vennelisten din inn i to grupper; Nære venner og fjerne venner (du kan lage så mange grupper du vil). Så kan du sørge for at kun nære venner har tilgang til wallen din (og kanskje bildene, statusoppdateringer osv?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...