minemor Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Har fått en merkelig forespørsel fra en fotograf om å være tannmodell.... Har noen hørt om noe sånt, eller er det flere som har blitt forespurt? Har googlet han ,og virker ok.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 jeg har aldri fått forespørsel om noe sånt. Jeg ville skjekket det litt ut, men det er jo ``bare`` tenner da, så det er jo ikke så farlig!
minemor Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 He he, nei d er sant....han virker bare unormalt fasinert av tennene mine
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Kanskje han skal lage reklamekampanje for tannkrem.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Da har du sikkert veldig flotte tenner som vil egne seg godt i en reklame for tannprodukt. At andre her inne ikke er blitt spurt om det samme er kanskje ikke så rart - det er jo ikke alle som har like flotte tenner akkurat. Lykke til
minemor Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Takk. Han skal lage en kampanje for tannleger som skal henge på tennlegekontorer....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Takk. Han skal lage en kampanje for tannleger som skal henge på tennlegekontorer.... Tøft! :D Da blir du tannmodell da hehe :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå