Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Noen som kan anbefale/fraråde noen plasser i Stavanger for å ta extentions?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 FRARÅDER Extensionssalongen på Domkirkeplassen. Mine (virkelige) hårrøtter falt av, så jeg har/hadde områder med bar hud i hodebunnen. Synes ikke heldigvis. Grunnen er at de ikke delte punktene i to, noe som gjorde at hårrøttene fikk for stor belastning. De burde se det ut i fra mitt hår, som er tynt.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 FRARÅDER Extensionssalongen på Domkirkeplassen. Mine (virkelige) hårrøtter falt av, så jeg har/hadde områder med bar hud i hodebunnen. Synes ikke heldigvis. Grunnen er at de ikke delte punktene i to, noe som gjorde at hårrøttene fikk for stor belastning. De burde se det ut i fra mitt hår, som er tynt. vil absolutt anbefale hairextension salongen i Stavanger.Mitt hår holdt veldig lenge og andre jeg kjenner har vært stor fornøyde:)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Anbefaler Linda på Modern Design VÅGEN i sandnes.
Vladimir Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 (endret) Diana Style fin og billig hår extension i Stavanger Endret 11. november 2010 av Vladimir
faba Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Twenty One - Verksgata 21, ring på forhånd 45105133, pris 3700,- for full hode extensions, uansett antall. Hårklipp inkludert i pris. Veldig god kvalitet. Se bilder på www.fabahair.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå