Gjest Gjest_miamor_* Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Saken er som følger (skal prøve å være objektiv): Vi var sammen 1 år og bodde en stund sammen. Endte med at vi flyttet fra hverandre fordi livet i mine og dine barn familien ble for mye for to voksne som krevde sin selvstendighet også. Begge to kunne nok jenket seg på enkelte punkter. Det gikk 2 uker før vi snakket sammen, men etter det har vi truffet hverandre jevnlig. Nå er det mer kontakt enn noen gang etter bruddet. Vi treffes for praktiske ting (hjelper hverandre) og vi treffes kun for å spise middag og drikke vin. Noen ganger går vi ut sammen. Det er en klem når vi går fra hverandre. Når vi er sammen er det en flørtende tone, men begge to er ganske flørtende av seg av natur. Så jeg vet ikke helt. Men det er mye latter, mye smil og vi kan godt sitte ved siden av hverandre i sofaen. Da kommer det også gjerne noen små berøringer, som jeg da ikke kan vite er med vitende og vilje eller ikke. Han tar oftere kontakt enn meg. Forrige dagen fikk jeg 30 sms fra ham, og det tok aldri lang tid før jeg fikk svar på mitt svar. Han tilbyr seg å hjelpe med praktiske og andre ting uten at jeg spør. Uansett hvor sur jeg har vært på ham (litt sinne etter bruddet) så har han kommet tilbake etter et par dager like blid og vil snakke ferdig om det. Det er en del folk han ikke har fortalt om bruddet. Nå er jeg så i tvil om hva som egentlig skjer. Flørter vi eller er vi bare venner? KAn det finnes håp om at det kanskje kan bli oss igjen. Sånn det er nå så føler jeg at jeg står i stampe. At jeg enten må bryte med det som også er en god venn eller bare være tålmodig. Trenger sårt noen som kan komme med sine meninger også.
Lenestol Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Det første jeg tenker er vil DU ha et kjæreste-forhold med han igjen? Det kan gjerne virke sånn siden du i det hele tatt skriver innlegget Dersom dere er veldig gode venner, så går det gjerne an å spør sånn helt forsiktig om hans tanker rundt hvordan dere står. Det trenger jo ikke være et forpliktende svar fra hans side, men det kan iallefall gi deg en pekepinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå