Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #21 Skrevet 1. september 2009 Som 27-åring var jeg kåt som bare f..., men tok ut kåtheten på runking i stedet for henne jeg bodde sammen med, for jeg tente ikke lenger på henne. Så ebbet forholdet ut til slutt, og traff en ny kvinne da jeg var 34. Herregud så kåt jeg ble på den nye, kanskje enda mer kåt enn jeg var da jeg var 23 og sammen med hun første. Kvinner har en lei tendens til å ville fornekte menns fenomen "jeg ble dritlei henne"...og rører sammen en masse møl om menn og alder...en slags forsvarsmekanisme kanskje? du sluttet å tenne på henne enda du hadde vært veldig tent på henne tidligere? uten at det var noe ved henne utseendemessig etc som forandret seg? ...kjipt å vite for en jente med kjæreste som runker oftere enn vi har sex...
Gjest Marthin Skrevet 1. september 2009 #22 Skrevet 1. september 2009 du sluttet å tenne på henne enda du hadde vært veldig tent på henne tidligere? uten at det var noe ved henne utseendemessig etc som forandret seg? ...kjipt å vite for en jente med kjæreste som runker oftere enn vi har sex... ...det bør ikke være noe utseendemessig, tror det er svært sjelden at det er årsaken til dette fenomenet....det kan være andre ting, adferd, snakkemåte, uvaner osv, men det mest vanlige er at det oppstår uten annen grunn enn at man blir dritlei, og har lyst på andre. Hensynsfullhet gjør at man runker mye i stedet for å knulle andre før forholdet er avsluttet. Poenget mitt er at kvinner som opplever at en mann "ikke er noe tess" i 35 års alderen, bommer noe saftig.....35 åringen er nok ganske så mye "tess" overfor en annen kvinne..
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #23 Skrevet 1. september 2009 ...det bør ikke være noe utseendemessig, tror det er svært sjelden at det er årsaken til dette fenomenet....det kan være andre ting, adferd, snakkemåte, uvaner osv, men det mest vanlige er at det oppstår uten annen grunn enn at man blir dritlei, og har lyst på andre. Hensynsfullhet gjør at man runker mye i stedet for å knulle andre før forholdet er avsluttet. Poenget mitt er at kvinner som opplever at en mann "ikke er noe tess" i 35 års alderen, bommer noe saftig.....35 åringen er nok ganske så mye "tess" overfor en annen kvinne.. drittlei som i at man egentlig ikke elsker vedkommende lenger, heller, og i hvertfall ikke er forelsket?
Gjest Marthin Skrevet 1. september 2009 #24 Skrevet 1. september 2009 drittlei som i at man egentlig ikke elsker vedkommende lenger, heller, og i hvertfall ikke er forelsket? ...men kan være "glad i" henne, men ikke kåt på henne. Hun blir som en søster.
Kiyo Skrevet 1. september 2009 #25 Skrevet 1. september 2009 Jeg onanerer selv om jeg er i et forhold og det holdes ikke skjult for samboeren.
Suzy Skrevet 1. september 2009 #26 Skrevet 1. september 2009 Hei. Har ett spørsmål til dere jenter\kvinner, onanerer dere selv om dere har fast partner? eller blir dere tilfredstilt nok av deres partner slik att dere slipper og gjøre dette? Å hvor ofte skjer dette eventuelt? Ja det gjør jeg, men hvor ofte varierer veldig - uanset om jeg har kjæreste eller ei.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #28 Skrevet 24. mars 2011 Nei. Har aldri gjort det. Synes ikke det er noe godt, det eneste som funker for meg er at samboeren gjør det på meg.
fink Skrevet 25. mars 2011 #30 Skrevet 25. mars 2011 Ja vi onanerer. Ser ikke hvorfor vi ikke skulle være åpne om det. Det betyr ikke at vi savner noe i hverandre.
Gjest HunterLady Skrevet 25. mars 2011 #32 Skrevet 25. mars 2011 Selvfølgelig gjør jeg det. Ingen mann i hele verden vil klare å drepe lysten min til å masturbere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå