Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 heisan! vi har nå prøvd å få barn en stund, og idag fikk jeg pergotime av legen.. Lurte på i den anledning om noen har bra tips, egen erfaring om hva som fungerer, evt stillinger/tidspunkter som gjør det mer optimalt for befruktelse.. Legen var ganske kjapp, og utdypet ikke noe særlig enn at jeg skulle begynne med tablettene 3 dag i mensyklusen.. håper på noen råd og vink fra andre som har vært i samme situasjon *håpfull*
Eeyore Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Du har sikker lest om bivirkningene på pakningsvedlegget og her inne. Men jeg vil bare råde deg til å gå på det med et åpent sinn og ikke ta sorgene på forskudd. Jeg var veldig bekymret da jeg hadde hørt mye om hormonelt humør, svettetokter, hodepine og div. For meg gikk det imidlertid helt fint og det eneste jeg merket var veldige EL-smerter, og de er jo bare bra for da vet man at de virker Så symptomene er forskjellige fra person til person og forhåpentligvis slipper du å gå på pergo lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå