LilleLavendel Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 Vi har kjøpt bosted ved kommunale boliger, noe jeg forøvrig aldri skal igjen da de oppfører seg som om de eier hele gata her... grr.. Nå er vi rett og slett parkert inn på vår egen gårdsplass, og da jeg skulle sjekke nummeret i motorvognregisteret for å se om jeg kunne kontakte eieren står det følgende : Eier : TryggVesta Forsikring, Bergen, blien er nå i østfold på besøk.! Men hva betyr dette? I følge naboen var det "halvshabbye" folk som parkerte den der, og de kunne ikke innbilde seg at de jobbet, men det vet jeg jo ikke da.. Men spørsmålet er egentlig hva kan det bety? så det første som slo meg var at den egentlig var kondemnert... eller noe sånt.. Kan det bety noe slikt ? Og hvorfor har ikke politiet et register på nett over stålede biler etc? Kunne vært kjekt her på feltet hvor politiet stadig dukker opp og lurer på om vi har sett en bil eller motorsykkel som er stjålet. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 1. september 2009 #2 Del Skrevet 1. september 2009 Siden det er Trygg Vesta som står som eier, så kan det väre en lånebil om deres bil har t.ex. blitt skadet og står på verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 1. september 2009 #3 Del Skrevet 1. september 2009 Siden det er Trygg Vesta som står som eier, så kan det väre en lånebil om deres bil har t.ex. blitt skadet og står på verkstedet. Det er hvertfall sånn lånebilfirmaer gjør det. Regner med forsikringselskaper med lånebiler gjør det samme. Da er det uansett lett å finne ut hvem som leier/låner bilen nå. Ringer ts Trygg Vesta og legger fram problemstillingen, så tipper jeg at det er i forsikringselskapets interesse å snakke vedkommende som har bilen til fornuft... (Hvis det er snakk om ulovlige ting bilen blir brukt til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå